Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@18:52:36 GMT

همکاری دوباره ژاله صامتی و امین حیایی

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۱۴۷۷

همکاری دوباره ژاله صامتی و امین حیایی

ژاله صامتی از همکاری دوباره‌اش با امین حیایی خبر داد.

به گزارش برنا، ژاله صامتی در ویژه‌برنامه نوروزی فرمول یک از بازی در فیلم تازه سیاوش اسعدی خبر داد و گفت:«یک فیلم سینمایی خیلی جذاب سال آینده با گروه «درخونگاه» قرار است کار کنیم با همان تیم و آدم‌ها حالا نقش‌های متفاوت  که خیلی فیلمنامه جذابی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار با سیاوش اسعدی خیلی جذابه و واقعا سینماست»

فیلم تازه سیاوش اسعدی در دهه چهل خورشیدی می‌گذرد و علاوه بر امین حیایی و ژاله صامتی، پردیس پورعابدینی هم در آن بازی می‌کند. این فیلم داستانی کلاسیک با محوریت دو نوجوان دارد و پیش‌بینی می‌شود بهار امسال کلید بخورد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی فیلم سینمایی امین ژاله صامتی ژاله صامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!

آفتاب‌‌نیوز :

ملوان و سپاهان آخرین بازی هفته ۲۴ را در انزلی برگزار کردند. هر دو تیم در نیمه سمت چپ زمین به گل رسیدند و هر دو به یک شکل با نفوذ از سمت راست و ارسال زمینی و با استفاده از ضعف مفرط تیم حریف در قلب خط دفاعی!

جالب اینجاست که این دو تیم در جمع شش تیم بالای جدول از ابتدای فصل جز بهترین تیم‌های ما بودند. ملوان با بضاعت کمتر خرید‌های بسیار خوبی در سایر مناطق داشت، اما با اصرار تارتار روی فاکتور تجربه برای قلب خط دفاعی، مهره قابل اعتمادی در این منطقه نداشت و هنوز هم ندارد. اما هر چقدر مشکلات مالی گریبان‌گیر ملوان برای خرید بود، سپاهان تنها تیم ایرانی است که چنین مشکلی ندارد و عجیب آنکه سپاهان این فصل هرچه بازیکن گران قیمت بود را خرید، اما انگار اصلاً قلب خط دفاعش را ندید.

فصل قبل هم سپاهان بجز محمد دانشگر مدافع مطمئنی را در این منطقه نداشت. در نیم فصل دوم سیاوش یزدانی آمد، اما هر بازی با سوتی‌های وحشتناک باعث شکست سپاهان شد تا مورایس به طور کلی از او قطع امید کند. در شروع این فصل هم تنها هادی محمدی برای این منطقه خریداری شد و دابو هم تا مدتی کارت بازی نداشت. ظاهراً مورایس به محمدی هم اعتقادی ندارد بعد از مصدومیت دانشگر اجبار استفاده از سیاوش یزدانی کار دست سپاهان داد و در تمام هفته‌های اخیر دیدیم که سپاهان از این ناحیه چه گل‌های بدی خورد.

بازیکنانی که چه در آسیا و چه در لیگ مدام اخراج می‌شوند یا گل به خودی می‌زنند یا به حریف پاس گل می‌دهند و یا با دادن پنالتی کمر تیم را می‌شکنند و معلوم و مشخص نیست که چرا سپاهان با وجود بضاعت مالی کافی فکری به حال قلب خط دفاعش نمی‌کند.

در مقابل ملوان محمدرضا سلیمانی از کندی برایان دابو و ضعف عجیب و غریب سیاوش یزدانی استفاده و با یک بغل پا دروازه میهمان را باز کرد. سپاهان خوش شانس بود که ملوان دیگر نتوانست از این نقطه ضعف استفاده کند و خوش شانس‌تر که خود ملوان هم همین مشکل را داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • لاجوردی: مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • قیصر امین پور ، قیصر شعر انقلاب اسلامی +فیلم