Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از هنگ مرزی خداآفرین از تلاش‌ها و خدمات مرزبانان غیور در دفاع از امنیت و کیان میهن اسلامی قدردانی کرد.

 پورمحمدی با حضور در پاسگاه مرزی جعفرقلی اوشاقی در نقطه صفر مرزی با جمهوری آذربایجان، با فرماندهان، افسران و سربازان مستقر در این پاسگاه دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به نقش مرزبانی در حفظ امنیت مرز‌های کشورمان اشاره کرد و گفت: حضور و هوشیاری مرزبانی و سایر نیرو‌های مسلح در جریان مناقشات اخیر مرزی میان آذربایجان و ارمنستان، امنیت کامل را در مرز‌های استان حاکم کرده است.

پورمحمدی گفت: خوشحالیم که آرامش در منطقه حاکم شده و امیدواریم در آینده نزدیک با گسترش مناسبات و روابط تجاری شاهد رونق اقتصادی منطقه هم باشیم.

استاندار از همراهی و پشتیبانی مرزنشینان با نیرو‌های نظامی و انتظامی هم قدردانی کرد و گفت: پشتوانه امنیت پایدار، همراهی مردم بویژه مرزنشینان غیور است.

پورمحمدی در خصوص گشایش گمرک خداآفرین گفت: این موضوع در کارگروه ویژه مرز تصویب شده و با صدور مجوز به زودی عملیاتی خواهد شد.

او با بیان اینکه از طرف جمهوری آذربایجان هم به این موضوع ابراز علاقه شده است افزود: با گشایش پایانه مرزی خداآفرین و بازارچه مشترک در این منطقه شاهد رونق اقتصادی و گسترش مناسبات دوجانبه خواهیم بود.

سرهنگ  زینال‌نژاد جانشین فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی هم در این بازدید با بیان اینکه مرزبانان، با هوشیاری کامل مرز‌های کشور را رصد می‌کنند افزود: توسعه و شکوفایی اقتصادی در مناطق مرزی جز با امنیت پایدار در این مناطق محقق نمی‌شود و مرزبانی با تمام توان آماده حفظ امنیت مرزهاست.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در بازدید از پاسگاه پلیس‌راه اهر- تبریز و مجتمع امداد جاده‌ای سامبران، از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی دستگاه‌های خدمات‌رسان در طرح امداد نوروزی و دست‌اندرکاران ایمنی راه‌ها در استان قدردانی کرد.

پورمحمدی گفت: از تمام کسانی که ایثارگرانه و بدون تعطیلی در حال خدمت به مردم هستند قدردانی می‌کنم و امیدوارم با همراهی مردم و عمل به توصیه‌های پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان، سال جدید را با سلامتی و شادکامی آغاز کنیم.

 علیزاده مدیرکل حمل‌ونقل و راهداری آذربایجان شرقی هم از استقرار ۵۲ راهدارخانه در استان خبر داد و با اشاره به احتمال افزایش تردد در جاده‌های استان در روز‌های آینده گفت: ۱۲۰۰ نفر از نیرو‌های راهداری و ۶۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین در حالت آماده‌باش هستند و هیچ مشکل خاصی پیش‌بینی نمی‌کنیم.

 حسین‌پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی نیز بر آمادگی امدادگران این جمعیت برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در محور‌های مواصلاتی استان تاکید کرد و گفت: ۳۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در استان به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند.

 حسین‌پور از استقرار پایگاه‌های سنجش سلامت مسافران ورودی و خروجی در مرز هوایی فرودگاه تبریز و مرز زمینی نوردوز خبر داد.

 رحمانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی هم تعداد پایگاه‌های فعال اورژانس در استان را ۱۲۷ پایگاه اعلام کرد و گفت: ۷۰۰ نفر از متخصصان اورژانس در ۷۷ پایگاه جاده‌ای و ۵۰ پایگاه شهری به صورت آماده‌باش مستقر هستند.

سرهنگ کریمی‌نژاد  رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه پلیس راه با تمام توان و امکانات آماده خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: ۱۴ پاسگاه و ۸ ایستگاه پلیس‌راه به همراه ۱۲۰ تیم گشت، محور‌های مواصلاتی استان را تحت کنترل دارند.

سرهنگ کریمی‌نژاد با اشاره به افزایش ۳۵ درصدی سفر در محور‌های مواصلاتی استان در ۴ روز گذشته گفت: نیرو‌های پلیس‌راه در ایام عید نوروز در کنار خانواده‌های خود نیستند، اما افتخار می‌کنیم که در کنار خانواده‌های مردم عزیز هستیم تا این ایام را با آرامش خاطر سپری کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناطق مرزی استاندار آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی هم پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از روستاهای سیل زده بخش پلان شهرستان چابهار

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه بازدیدهای میدانی خود از مناطق درگیر سیلاب، ظهر امروز به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از مناطق سیل زده بخش پلان شهرستان چابهار بازدید کرد.

 در جریان این بازدید؛ آخرین وضعیت روستاهای این بخش از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم جهت رفع مشکلات مردم این منطقه از سوی استاندار سیستان و بلوچستان صادر شد.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از روستاهای سیل زده بخش پلان شهرستان چابهار
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • بازدید هوایی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت