Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@01:32:21 GMT

آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۱۵۰۹

آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا اقبالیان به تشریح فعالیت‌های نوروزی و ایام نیمه شعبان توسط نواحی سه‌گانه این منطقه از شهرداری پرداخت و اظهار کرد: جمع‌آوری و پاکسازی نخاله اطراف مسجد جمکران به تعداد ۲۵ کامیون، جمع‌آوری خاک و نخاله از زمین‌های اطراف در بلوار پیامبر اعظم(ص) به تعداد ۱۵ کامیون، نصب پرچم‌های بزرگ ایران و رنگی در بلوار پیامبر اعظم، نهرسازی مابین میدان آل یاسین و درب دو به طول ۷۰۰ متر، رنگ‌آمیزی تابلوهای ترافیکی، رنگ‌آمیزی نرده‌های زیرگذر انتظار، رنگ‌آمیزی راهبندهای سطح ناحیه، تعمیر و تعویض سطل زباله، نصب المان نیلوفر در پارکینگ ۴ و ستاد نوروزی از فعالیت‌های شهرداری منطقه پنج برای ایام نوروز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نصب تابلو ترافیکی در سطح منطقه، روکش آسفالت رینگ دوم مسجد مقدس جمکران در بلوار انتظار و امام‌حسن‌عسگری(ع)، نصب پل فلزی در ابتدای خروجی رینگ دوم مسجد مقدس جمکران، حفر شش حلقه چاه جذبی جهت رفع آب‌های سطحی در سطح ناحیه در نیمه دوم سال ۹۹، پیاده‌روسازی و باغچه سازی روبروی درمانگاه شفا درب دوم مسجد مقدس جمکران، خاکبرداری برای رینگ دوم مسجد مقدس، نصب تابلو چادر زدن ممنوع در اطراف مقدس جمکران، نصب تابلو راهنمای مسیر و عدم نصب چادر، حضور ۲۴ ساعت نظافت و پاکسازی روزانه پارکینگ‌های مسجد تا ۱۵ فرودین ۱۴۰۰ از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری منطقه پنج است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم لکه‌گیری آسفالت داخل چهار پارکینگ داخل مسجد مقدس جمکران، حمل روزانه زباله در اطراف مسجد جمکران، جمع‌آوری آب‌های سطحی در بارندگی‌های اخیر، انتقال آب‌های سطحی به سمت خروجی، جمع‌آوری تابلوهای مازاد در سطح منطقه، نصب چراغ روشنایی وسط بلوار حضرت خدیجه و آماده‌سازی پارکینگ ۴ و خاکریزی و تسطیح آن برای اسکان نوروزی ۱۴۰۰ را از دیگر فعالیت‌های انجام‌شده اعلام کرد.

وی با بیان اینکه همچنین توسط شهرداری منطقه ۵ نظافت زمین‌های خالی و بایر به مساحت حدود ۱۵۰ هزار مترمربع، لکه‌گیری کامل معابر با اختصاص حدود ۳۰۰ تن آسفالت انجام‌شده است، گفت: در همین راستا رنگ‌آمیزی جداول، شستشوی المان‌های شهری، نصب‌های رنگی، نظافت معابر اصلی و فرعی و شستشوی معابر اصلی از دیگر اقدامات خدمات صورت گرفته در نواحی سه‌گانه شهرداری منطقه ۵ است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: مسجد قم نوروز شهرداری مسجد مقدس جمکران شهرداری منطقه دوم مسجد مقدس رنگ آمیزی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین شکرانه خدمت زائران نوروزی حضرت رضا (ع) 

دریافت 72 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6082209

دیگر خبرها

  • یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • تقدیر از تصویربردار خبرگزاری مهر در مراسم شکرانه خدمت زائران
  • آئین شکرانه خدمت زائران نوروزی حضرت رضا (ع) 
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد