Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رئیس پلیس استان بوشهر گفت: عامل قتل‌های خانوادگی شهرستان کنگان با قرار گرفتن در کمین پلیس، پس از لحظاتی مقاومت توسط تک تیراندازان نوپو پلیس استان بوشهر کشته شد.

به گزارش رکنا، سردار خلیل واعظی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به حادثه قتل‌های خانوادگی شهرستان کنگان اظهار داشت: فردی 28 اسفند با اسلحه جنگی کلاشینکف نفر در 3 درگیری 7 نفر را به قتل رساند و متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به شناسایی عملیات دستگیری عامل این قتل‌ها در کنگان افزود: عامل قتل‌های خانوادگی شهرستان کنگان در یک عملیات پیچیده و هدفمند در کمین پلیس قرار گرفت و پس از لحظاتی مقاومت توسط تک تیراندازان نوپو پلیس «یگان ویژه نیروی انتظامی» کشته شد.

وی بیان کرد: اخبار تکمیلی و جزئیات این خبر به زودی اعلام می‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر با تاکید بر برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر گفت: استان بوشهر از استان‌های امن کشور و اکنون امنیت پایدار حاکم است و نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌های با هنجارشکنان بدون وقفه برخورد می‌‌کند.

در 28 اسفند فردی به علت اختلافات خانوادگی 7 نفر در کنگان به ضرب گلوله به قتل رساند.

در این جنایات 5 نفر در محله گوده، یک نفر در شهرک نفت و گاز و یک نفر در محله حسین‌آباد، و 2 نفر در درگیری دیگری در کنگان به ضرب گلوله کشته شدند.

این قاتل سابقه ارتکاب قتل در سال 73 را داشته و با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده بود و پس از آن به جرم حمل مواد مخدر نیز 20 سال سابقه زندان داشته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مرد دختر عکس مادر تجاوز قتل کنگان فیلم پلیس همخوابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!

 5 عضو سرقت خودرو در حالی با تیراندازی پلیس دستگیر شدند که قطعات خودروهای سرقتی را در یک منزل مسکونی ناپدید می کردند. 

به گزارش خراسان، در پی رها شدن لاشه های چندین خودروی سرقتی در خیابان های خلوت که قطعات آن ها سرقت شده بود،گروهی کارآزموده از افسران دایره تجسس کلانتری آبکوه،عملیات شناسایی و ردزنی سارقان را آغاز کردند.

آن ها که با دستور ویژه سرتیپ دوم ستاد احمد نگهبان(جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ) وارد عملیات تخصصی شده بودند در اولین مرحله از اقدامات پلیسی ،محیط جغرافیایی رها شدن لاشه خودروها را زیر ذره بین تحقیقات بردند و به نتایجی دست یافتند که نشان می داد خودروها در محدوده بولوار خیبر اوراق می شوند.

بنابراین گشت های انتظامی شبانه تقویت شد و چندین گروه مشترک از بخش های تخصصی پلیس با هدایت سرهنگ جعفر عامری(رئیس کلانتری آبکوه) در حالی به گشت زنی های بامدادی پرداختند که بسیاری از شهروندان در خواب سحرگاهی به سر می بردند.

این عملیات ها ادامه داشت تا این که ساعت یک بامداد هجدهم فروردین،ناگهان سرنشینان یک دستگاه پراید در حالی وارد کمین نیروهای گشت شدند که تعدادی از قطعات خودروها درون پراید مذکور ،زیر نور چراغ خودروی پلیس قرار گرفت. 

استعلام شماره پلاک پراید نیز بیانگر آن بود که خودروی مشکوک دارای سابقه سرقت است. بنابراین بلافاصله عملیات دستگیری شروع شد اما راننده با مشاهده چراغ گردان خودروی پلیس پدال گاز را فشرد.

در همین حال نیروهای گشت سلاح ها را بیرون کشیدند و لاستیک های پراید را زیر رگبار گلوله گرفتند. ساعتی بعد 3سرنشین خودرو محاصره شدند و درحالی به چنگ قانون افتادند که لوازم وقطعات سرقتی زیادی به همراه مقادیری مواد مخدر صنعتی از داخل پراید کشف وضبط شد.با انتقال متهمان و قطعات سرقتی به کلانتری ،بازجویی های تخصصی از آنان زیر نظر سرگرد طیوری(رئیس تجسس کلانتری آبکوه)آغاز ومشخص شد اعضای این باند خودروها را از غرب مشهد سرقت می کنند و در بولوار خیبر ،به قطعات و لوازم قابل فروش آن دستبرد می زنند.

طولی نکشید که ماموران انتظامی مخفیگاه اعضای این باند را شناسایی کردند وبا کسب مجوزهای قضایی منزل مسکونی ویلایی را به محاصره درآوردند. در بازرسی از این مکان نیز تعداد قابل توجهی قطعات و لوازم سرقتی خودرو مانند رینگ و لاستیک،رگلاتور و کپسول گاز،ضبط وپخش ،دینام،استارت و... کشف شد.

این عملیات ضربتی با دستگیری 2 عضو دیگر باند هنگام اوراق کردن خودروها در حالی ادامه یافت که بررسی ها نشان داد قطعات خودروهای سرقتی پس از انتقال به حیاط مذکور،طوری توسط دزدان جادوگر ناپدید می شوند که تنها لاشه ای از آن باقی می ماند.

براساس این گزارش ،ادامه تحقیقات مشخص کرد اعضای این باند 5 نفره به صورت حرفه ای با بهره گیری از خودروهای پژو 206 و پراید هاچ بک ،خودروهای شهروندان را در غرب مشهد به سرقت می برند وآن ها را در حیاط منزل مسکونی اوراق می کنند. بررسی های بیشتر با هماهنگی قضایی برای شناسایی دیگر عوامل مرتبط با این باند سرقت وارد مرحله جدیدی شده است.

دیگر خبرها

  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • انکار عجیب یک قتل / قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • انکار عجیب یک قتل | قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!