Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@22:01:24 GMT

وضعیت زرد کرونایی در خواف شکننده است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۱۹۲۷

وضعیت زرد کرونایی در خواف شکننده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سنجرانی فرماندار خواف گفت: در شرایطی که رهبر معظم انقلاب به صراحت در فرمایشات خود عنوان کردند که به دلیل شرایط شیوع ویروس همه گیر کرونا در تعطیلات نوروز به سفر نمی‌روند مردم باید با عمل به تاکیدات معظم له و برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان از سفر بپرهیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی یک ضرورت در جلوگیری از تشدید بیماری کرونا به شمار می‌رود.

فرماندار خواف ادامه داد: با وجود عملکرد موفق خواف از نظر مدیریت کرونا، ولی محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا تا کاهش محسوس ابتلا و شیوع این ویروس همه گیر ادامه دارد.

سنجرانی با اشاره به حضور موثر سپاه و بسیج در مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: طرح شهید سلیمانی یکی از بهترین راهکار‌ها در مدیریت و جلوگیری از شیوع این ویروس است.

او در ادامه تداوم نظارت بیشتر بر جایگاه‌های عرضه سوخت، مجالس عروسی و ترحیم را ضروری دانست و تصریح کرد: حضور حداقل یک نماینده از شبکه بهداشت و درمان در تالار‌ها و سایر مجالس در کاهش رشد این بیماری بسیار موثر است.

فرماندار خواف استمرار محدودیت‌های تردد‌های شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در خواف را یادآور شد و از مردم این شهرستان خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات و فاصله گذاری اجتماعی به مقابله با شیوع کرونا کمک کنند.

انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تعطیلی درمانگاه خاتم الانبیا چیست؟ فرماندار مهاباد: ممانعتی برای فعالیت نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرماندار ویژه ی مهاباد در ارتباط تلفنی با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه هییت امنای این درمانگاه از فرمانداری مجوز فعالیت دارند افزود: این درمانگاهها برای ادامه ی فعالیت خود از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان  هم باید مجوز و پروانه فعالیت داشته باشند که در این زمینه اختلافاتی وجود داشت که برطرف شد و مجوز شش ماهه برای ادامه ی فعالیت این مرکز درمانی صادر شد.

حسن عباسی افزود: ممانعتی برای دایر شدن دوباره این مرکز درمانی وجود ندارد و هیئت امنا موظف است مشکلات مربوطه را برای ادامه ی فعالیت این درمانگاه مرتفع کند و از فردا فعالیت خود را از سر گیرند.

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد احداث ادامه خط آهن خواف- هرات در افغانستان
  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • آخرین وضعیت گازرسانی در جیرفت از زبان فرماندار 
  • علت تعطیلی درمانگاه خاتم الانبیا چیست؟ فرماندار مهاباد: ممانعتی برای فعالیت نیست
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!