Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@17:12:15 GMT

انجام 270  هزار بازرسی از واحدهای صنفی مشهد در سال 99

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۲۰۱۵

انجام 270  هزار بازرسی از واحدهای صنفی مشهد در سال 99

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: سال99 سال پر مشغله  و بسیار پرالتهابی بود. در این سال  حدود  270 هزار بازرسی از واحدهای صنفی مشهد صورت گرفته است که منجر به  تشکیل20 هزار و 500 فقره پرونده  تخلف در تعزیرات حکومتی با ارزش 144 میلیارد ریال شد.

امیر دلداری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بازرسی‌ها و نظارت‌ها بر اصناف در ایام نوروز اظهار کرد: بازرسی‌های نظارتی برای نوروز از 15 اسفند انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با توجه به اینکه در سال جدید ممنوعیت‌ها برای سفر به مشهد برداشته شده و زائران به مشهد سفر خواهند کرد از 27 اسفند ماه سال 99  برنامه‌ریزی‌هایی انجام شد  و دو پایگاه نظارتی جدید در اطراف حرم رضوی در خیابان‌های طبرسی جنوبی و دیگری در فلکه آب دایر شده است.

وی افزود: همچنین پایگاه نظارتی مرکزی در اتاق اصناف و یک پایگاه نظارتی دیگر در خیابان شریعتی قاسم‌آباد فعال هستند. این طرح نظارتی تا 20 فروردین ماه امسال ادامه خواهد شد. این پایگاه‌های نظارتی از ساعت 9 صبح تا ساعت 8 شب فعال خواهند بود که توسط 35 تا 40 تیم بازرسی صورت خواهد گرفت.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد خاطر نشان کرد:در این بازرسی‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در دستور کار قرار دارد. با انجام گشت‌های مشترک با مراکز5 ‌گانه بهداشت، اداره نظارت بر اماکن عمومی و اتحادیه‌های صنفی در اتاق اصناف این موضوع کنترل خواهد شد و در مواردی که مشکلات به صورت حاد باشد پلمپ صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: سال99 سال پر مشغله  و بسیار پرالتهابی بود. در این  سال  270 هزار بازرسی از واحدهای صنفی مشهد صورت گرفت که منجر به تشکیل20 هزار و 500 فقره پرونده  تخلف به  تعزیرات حکومتی با ارزش 144 میلیارد ریال شده است. همچنین 17 هزار و 400 گزارش تخلف از طرف مردم اعلام شده بود که در این میان 1555 فقره از شکایت‌های مردمی جلب رضایت شد.

دلداری با اشاره به اینکه در این سال گشت‌های مشترکی با دستگاه‌های مختلف انجام شد، بیان کرد: در سال 99،  760 گشت مشترک با اتحادیه‌های صنفی انجام شد که با اجرای این گشت‌ها  3350 پرونده تخلف تشکیل شد.  همچنین 420 گشت مشترک با  تعزیرات حکومتی صورت گرفت که منجر به تشکیل 850 پرونده تخلف شد.  در 1480 گشت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز 900 پرونده تخلف تشکیل شد.  

وی عنوان کرد: از ابتدای اسفند ماه تا روز گذشته 110 پرونده گرانفروشی و عدم رعایت قیمت مصوب به ارزش  880 میلیون ریال در حوزه مرغ تشکیل شده است. در  چند روز اخیر نظارت بر  طرح تنظیم میوه بازار صورت گرفته است که خوشبختانه در این حوزه تخلفی وجود ندارد و میوه به مقدار فراوان در بازار موجود است.

دلداری خاطرنشان کرد: همچنین توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب 15 هزار و 500 تومان به از روز گذشته در سطح شهر و در فروشگاه‌های صنفی و منتخب آغاز شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی صورت گرفت انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مدیرکل فرودگاه‌های استان از برقراری پرواز اردبیل - مشهد از ۱۴ اردیبهشت خبر داد و گفت: این پرواز‌ها جمعه هر هفته به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد - اردبیل – مشهد، توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می‌شود.
محمد قصابی افزود: نخستین پرواز ۱۴ اردیبهشت انجام میشود و در صورت استقبال برای افزایش تعداد این پرواز‌ها اقدام می‌کنیم.
وی گفت: هواپیمای BAE با شماره پرواز ۱۰۹۸ ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ترک می‌کند و ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین می‌نشیند.

دیگر خبرها

  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • نظارت برنانوایی‌ها باهدف ارتقای کیفیت نان درآزادشهر انجام می شود
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد