Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با لحظه تحویل سال ۱۴۰۰ و با حضور حاج محمدی رئیس سازمان زندانها در کنار سفره هفت سین مددجویان زندان مرکزی قم، ۱۲ نفر از مددجویان در اولین ساعات سال جدید به آغوش خانواده بازگشتند.

خبرگزاری میزان - همزمان با لحظه تحویل سال ۱۴۰۰ و با حضور حاج محمدی رئیس سازمان زندانها در کنار سفره هفت سین مددجویان زندان مرکزی قم، ۱۲ نفر از مددجویان در اولین ساعات سال جدید به آغوش خانواده بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی حاج محمدی در لحظات تحویل سال نو که میهمان در کنار سفره هفت سین مددجویان زندان قم بود.

وی در جمع مددجویان با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال جدید گفت: از خدای مهربان بهترین ها را برای شما آرزو می کنم.

حاج محمدی افزود: عید از واژه عود و برگشتن می آید و عید روزی است که ما به مسیر صحیح برگردیم و همه ما نیاز به این بازگشت داریم.

رئیس سازمان زندان ها با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با پشتیبانی خیرین ۱۲ نفر آزاد شدند که انشالله در سال جدید خیرین و آحاد مردم و مسئولین از ماموریت زندان ها در رابطه با زندانیان و خانواده های آنها بیشتر پشتیبانی کنند.

عضو شورای عالی قوه قضاییه افزود : دعای لحظه سال تحویل را نه فقط در همین لحظات بلکه باید در تمام طول سال زمزمه کنیم چرا که در این دعا از خدا می خواهیم که قلب ما برگرداند و قلب دیگران را نسبت به ما مهربان کند.

حاج محمدی ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین مددجویان افزود : شما کسانی هستید که اراده برگشت دارید و دنبال این هستید که آن اتفاق خوب در زندگی شما رقم بخورد و همه چیز به تصمیم شما بستگی دارد و ما وظیفه داریم که شما را در این راه کمک کنیم.

در ادامه حضور رئیس سازمان زندان ها ۱۲ نفر از مددجویان زندان مرکزی قم که با پرداخت کمک های خیرین قمی مقدمات آزادی آنها فراهم شده بود طی مراسمی حکم آزادی را دریافت و به آغوش خانواده بازگشتند تا در اولین ساعات سال جدید در کنار آنان باشند.

شایان ذکر است رئیس سازمان زندان ها ضمن صرف ناهار در جمع مددجویان در یکی از اتاق های زندان مرکزی قم ، به بررسی پرونده قضایی آنان پرداخته و دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین خانواده رئیس سازمان زندان های کشور که همراه وی به استان قم سفر کرده بودند با حضور در بند نسوان ، لحظه سال تحویل خود را در کنار مددجویان بند نسوان گذراندند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان زندان ها زندام قم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان زندان ها رئیس سازمان زندان ها مددجویان زندان زندان مرکزی قم حاج محمدی ۱۲ نفر سال جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، نمایشگاه عکس گروهی از ۳۰ هفته بازدید از خانه‌ها و بنا‌های قدیمی و سنتی یزد تحت عنوان «دوشنبه‌های رهایی» با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از تاریخ سوم تا هفتم اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در محل هتل پارسیان صفاییه یزد برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در دو قسمت عکس با دوربین و عکس با موبایل در مجموع از ۸۰ عکس که توسط بازدید کنندگان دوشنبه‌های رهایی از بنا‌ها و خانه‌های قدیمی ثبت کردند، تشکیل شده و مبالغ ورودی این نمایشگاه نیز در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد بود.

گفتنی است پویش دوشنبه‌های رهایی نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار و هر دوشنبه یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب می‌شود و بازدیدکنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا می‌کنند؛ که این پویش با استقبال بسیار خوب اهالی استان یزد همراه بوده و تاکنون موجب آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد شده است.

دیگر خبرها

  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند