Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@03:23:45 GMT

اتوبوس گردشگری روباز در ارومیه آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۲۵۱۶

اتوبوس گردشگری روباز در ارومیه آغاز به کار کرد

آذربایجان غربی- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان ‌غربی گفت: فعالیت اتوبوس گردشگری در سطح شهر ارومیه آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین،جلیل جباری با اشاره به آغاز فعالیت اتوبوس گردشگری در سطح شهر ارومیه افزود: در آغاز فعالیت اتوبوس گردشگری، یک دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده و اگر استقبال شهروندان را به دنبال داشته باشد دو دستگاه اتوبوس روباز نیز با رعایت رستورالعمل‌های بهداشتی به آن افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه هم اکنون شهر ارومیه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، شهروندان را تشویق به انجام سفر نکرده و به شکل محدودی این اتوبوس‌ها به انجام فعالیت خواهند پرداخت. وی گفت: تلاش می‌شود تا در اتوبوس گردشگری نیز برخی آیین‌ها و سنن فولکلور، آشیقلار و تکم‌گردانی برگزار شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اتوبوس گردشگری ارومیه اتوبوس گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه لایروبی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مجید رستگاری افزود: از این میزان نزدیک به ۱۶ کیلومتر مربوط به ارومیه، حدود ۱۴کیلومتر مربوط به میاندوآب و بیش از هشت کیلومتر مربوط به بوکان بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته نزدیک به ۶۶ هکتار از تصرفات غیرمجاز حدود قانونی رودخانه‌ها و مسیل‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه آزادسازی شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ادامه داد: در سال گذشته ۳۶ مورد از انهار شهرستان ارومیه، ۱۲ مورد در میاندوآب، ۱۱ مورد از انهار نقده و ۶ مورد در اشنویه در فصول زراعی مسدود شد.

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • صرفه جویی ۱۴ میلیون مترمکعبی آب با انسداد چاه‌های غیرمجاز در آذربایجان‌غربی
  • مشکلی در تأمین آرد و نان در آذربایجان‌غربی وجود ندارد
  • شاخ به شاخ شدن یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با پراید در محوراشنویه - ارومیه
  • ۱۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
  • ۵۲ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه لایروبی شد
  • پلاتوی تئاتر حوزه هنری آذربایجان غربی در ارومیه افتتاح شد
  • هنرمندان برتر آذربایجان غربی در «جشن هنر انقلاب» مورد تقدیر قرار گرفتند