Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@15:28:39 GMT

اجرای شعار سال حلال بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۲۶۳۷

اجرای شعار سال حلال بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با بیان اینکه برای اجرایی شدن تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، مسئولان باید در کنار اقشار جامعه با عزمی راسخ وارد عرصه کار شوند گفت: اجرای این شعار حلال بسیاری از مشکلات اقتصادی است.

حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید، پشتیبانی، مانع‌زدایی‌ها اظهار کرد: باید برای تحقق اوامر رهبر معظم انقلاب از ابتدای امسال یک کار جهادی و انقلابی در سطح کشور و توسط تمامی بخش‌ها صورت گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا افزود: نامگذاری شعار سال چون چراغی برای نمایان شدن مسیر رشد و توسعه، تقویت تولید و رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال در جامعه است.

 

وی تحقق شعار سال را نیازمند کار و تلاش مضاعف با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر دانست و گفت: مجلس و دولت در سال جدید باید با پشتبانی از تولید داخلی و مانع‌زدایی‌های موجود در حل مشکلات مردم تلاش کرده و مردم را به رفاه برسانند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با تاکید بر ضرورت مشارکت عموم مردم و مسئولان در راستای تحقق اهداف شعار سال تصریح کرد: باید در طول سال با برنامه‌ریزی و کار و تلاش جهادی، رسیدن به این مهم را سرلوحه خود قرار بدهیم.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه برای اجرایی شدن تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، مسئولان باید در کنار اقشار جامعه با عزمی راسخ وارد عرصه کار شوند خاطرنشان کرد: اجرای آن حلال بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی و به تولید و اشتغال که نیاز اصلی است کمک می‌کند.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: شعار سال مقام معظم رهبری تحقق شعار سال شعار سال مشکلات اقتصادی مانع زدایی ها شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت خدمات لایروبی صبا سازمان آب و برق خوزستان گفت: با هدف رسوب زدایی و پاکسازی رودخانه کارون بخش دوم عملیات لایروبی رودخانه کارون در دستور کار قرار گرفت.

عادل سواری افزود: در اجرای این طرح   رودخانه کارون بزرگ اهواز حد فاصل پل غدیر تا پل سلمان فارسی لایروبی و رسوب زدایی شد.

وی ادامه داد: عملیات لایروبی رودخانه کارون توسط دستگاه لایروب کاترساکشن ۳۸۰۰ جهاد بهمنشیر ۲ انجام شد.

رودخانه کارون دارای ۹۵۰ کیلومتر می‌باشد که در مسیر خود از شهر اهواز عبور می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • شاخص فضای کسب‌وکار در استان بوشهر مناسب نیست
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم
  • نرخ بالای هدررفت آب در سیلاب‌ها / تعارض منافع مانع اجرای آبخیزداری در کشور
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان
  • ستاد سهام؛ ابتکار یزد برای تحقق شعار سال /برنامه‌ریزی برای جهش تولید با مشارکت مردم در یزد