Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@14:23:17 GMT

آمادگی مسجد جمکران برای خدمت‌رسانی به زائران

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۲۶۹۱

آمادگی مسجد جمکران برای خدمت‌رسانی به زائران

قم-مدیر منطقه پنج شهرداری قم اقدامات این منطقه برای ایام نوروز را تشریح کرد و گفت: با توجه به قرار گرفتن مسجد مقدس جمکران در این منطقه شهری، تمام تمهیدات لازم برای ایام نوروز اندیشیده شده است.

به گزارش قدس آنلاین،علیرضا اقبالیان به تشریح فعالیت‌های نوروزی و ایام نیمه شعبان توسط نواحی سه‌گانه این منطقه از شهرداری پرداخت و اظهار کرد: جمع‌آوری و پاکسازی نخاله اطراف مسجد جمکران به تعداد ۲۵ کامیون، جمع‌آوری خاک و نخاله از زمین‌های اطراف در بلوار پیامبر اعظم(ص) به تعداد ۱۵ کامیون، نصب پرچم‌های بزرگ ایران و رنگی در بلوار پیامبر اعظم، نهرسازی مابین میدان آل یاسین و درب دو به طول ۷۰۰ متر، رنگ‌آمیزی تابلوهای ترافیکی، رنگ‌آمیزی نرده‌های زیرگذر انتظار، رنگ‌آمیزی راهبندهای سطح ناحیه، تعمیر و تعویض سطل زباله، نصب المان نیلوفر در پارکینگ ۴ و ستاد نوروزی از فعالیت‌های شهرداری منطقه پنج برای ایام نوروز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسجد جمکران استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

کد خبر 6086327

دیگر خبرها

  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی