Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۱۲ و ۳۹ دقیقه به اورژانس ۱۱۵ اعلام و سه واحد امدادی به محل اعزام شد.
غفور راستین افزود: در این سانحه رانندگی یک زن جان خود را از دست داد و ۶ نفر دیگر شامل ۲ مرد، یک زن و سه کودک مصدوم شدند.
وی ادامه داد: این مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهدای لنجان زرین‌شهر منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فوریت‌های پزشکی شهرستان زرین‌شهر از سه پایگاه شهری، ۲ پایگاه جاده‌ای، یک اتاق فرمان و ۳۴ نفر پرسنل برخوردار است. 
زرین‌شهر مرکز شهرستان لنجان در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد. 

کشف ۱۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در سمیرم 

همچنین  فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از دستگیری اعضای گروه قاچاق مواد مخدر و کشف ۱۱۶ کیلو تریاک در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ سهراب قرقانی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم از انتقال محموله ای از مواد افیونی توسط یک باند ۳ نفره قاچاق مواد مخدر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در مسیر ورودی به شهرستان استقرار یافتند و حین رصد و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پراید ۱۱۱ و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم عنوان کرد: پس از متوقف شدن خودروهای مذکور ماموران با هماهنگی با مقام قضائی از آنان بازرسی کردند که در این عملیات ۱۱۶ کیلو تریاک از داخل خودروهای مذکور کشف شد.

سرهنگ قرقانی با اشاره به دستگیری اعضای باند ۳ نفره قاچاق و تحویل آنها به مراجع قضائی عنوان کرد: قاچاقچیان و سوداگران مرگ از ایام تعطیل نوروز برای عملی کردن نقشه انتقال مواد افیونی استفاده می کنند اما باید بدانند که پلیس هیچ زمانی تعطیلی ندارد و در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمتگذاری به مردم هستند.

برچسب‌ها حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور اصفهان حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور اصفهان اخبار کنکور مواد مخدر زرین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین خواجه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در میدان شهید سلیمانی، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی جوان ۲۵ ساله که از طرف سه راه چریف به طرف میدان شهید سلیمانی در حرکت بوده، به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با سنگ بلوار میدان برخورد و موجب مصدومیت راکب و ترک نشین شده که هر ۲ مصدوم بوسیله عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال که در نهایت راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی راکبین موتورسیکلت و بویژه استفاده از کلاه ایمنی گفت: کارشناسان علت تامه این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه توسط راکب موتورسیکلت اعلام کردند.

کد خبر 6086558

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت