Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی حاج محمدی در لحظات تحویل سال نو که میهمان در کنار سفره هفت سین مددجویان زندان قم بود.

وی در جمع مددجویان با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال جدید گفت: از خدای مهربان بهترین‌ها را برای شما آرزو می‌کنم.

حاج محمدی افزود: عید از واژه عود و برگشتن می‌آید و عید روزی است که ما به مسیر صحیح برگردیم و همه ما نیاز به این بازگشت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها با پشتیبانی خیرین ۱۲ نفر آزاد شدند که انشالله در سال جدید خیرین و آحاد مردم و مسئولین از مأموریت زندان‌ها در رابطه با زندانیان و خانواده‌های آنها بیشتر پشتیبانی کنند.

عضو شورای عالی قوه قضائیه افزود: دعای لحظه سال تحویل را نه فقط در همین لحظات بلکه باید در تمام طول سال زمزمه کنیم چرا که در این دعا از خدا می‌خواهیم که قلب ما برگرداند و قلب دیگران را نسبت به ما مهربان کند. آنهایی که شاکی خصوصی ما هستند، طلبکار ما هستند و شب ما را که نماد ظلمت است به روز و روشنایی تبدیل سازد و از خدا می‌خواهیم وضعیت ما را تنظیم و تدبیر کند و حال ما را که امروز خوب نیست، تغییر داده و خوب کند.

حاج محمدی ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین مددجویان افزود: شما کسانی هستید که اراده برگشت دارید و دنبال این هستید که آن اتفاق خوب در زندگی شما رقم بخورد و همه چیز به تصمیم شما بستگی دارد و ما وظیفه داریم که شما را در این راه کمک کنیم.

در ادامه حضور رئیس سازمان زندان‌ها ۱۲ نفر از مددجویان زندان مرکزی قم که با پرداخت کمک‌های خیرین قمی مقدمات آزادی آنها فراهم شده بود طی مراسمی حکم آزادی را دریافت و به آغوش خانواده بازگشتند تا در اولین ساعات سال جدید در کنار آنان باشند.

کد خبر 5173785

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سازمان زندان ها محمد مهدی آزادی زندانیان وزارت آموزش و پرورش چهارشنبه سوري شهرداری تهران نوروز ۱۴۰۰ حوادث چهارشنبه سوری پلیس شورای شهر تهران ستاد ملی مقابله با کرونا تصادفات رانندگی سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا وضعیت راهها سازمان هواشناسی صنایع دستی سال جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین

جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع ۵ هزار و ۲۷۴ نیکوکار، ۳ هزار و ۱۰۱ نفر برای نخستین‌بار حامی فرزندان ایتام و محسنین استان شده‌اند و بقیه از حامیان فرزندان سایر استان‌ها بوده‌اند که در ماه مبارک رمضان به جمع حامیان فرزندان استان پیوسته‌اند.

وی افزود: ۸ هزار و ۶۸۷ نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان در سامانه اکرام ثبت‌نام شده‌اند، که ۲ هزار ۲۴۴ نفر یتیم و بقیه فرزند محسنین هستند.

محمدی ادامه داد: طرح محسنین شامل فرزندان دارای سرپرست است، اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

بیشتر بخوانید

۲۰ سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند میانکوه توزیع شد

وی با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین اضافه کرد: هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان و ... پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

محمدی با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در این طرح می‌توانند با ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir، ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ و یا مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سطح استان سهمی در تأمین نیاز‌های اقتصادی فرزندان خانواده‌های نیازمند (تأمین هزینه‌های تحصیلی، پوشاک و هزینه‌های جاری) داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند