Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تامین داخلی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت مسلط به فرایندهای خرید و تامین داخلی در حوزه تجهیزات پزشکی، پیراپزشکی و توانبخشی تسلط کافی به منابع تامین داخلی آشنایی با فرایند برون سپاری تولید و ارزیابی، شناسایی، رتبه بندی پیمانکاران در حوزه تجهیزات پزشکی و پیرا پزشکی توانمندی در فنون مذاکره و ارتباطات اثر بخش خلاق در کار تیمی و تیم سازی مسئولیت پذیر در کار و برنامه ریزی و متعهد در مدیریت زمان حداقل 10 سال سابقه با 5 سال سابقه مدیریتی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل: jobrahro@yahoo.com آدرس: استان تهران - ستاری - نبش بلوار فردوس شرق - پلاک 440 - طبقه یک - واحد 5

 

پربیننده ترین استخدام کارشناس گمرک و ترخیص کالا و کارشناس بازرگانی خارجی در تهران استخدام کارمند حقوق و دستمزد در شرکت بهران آسانبر در تهران استخدام برق کار صنعتی در شرکت نوآوران الماس سبز امرداد در تهران استخدام کارشناس کنترل پروژه در شرکت الگو تجارت آتیه در تهران استخدام مهندس الکترونیک از تهران جهت کار در ملارد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام تهران استخدام تامین داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید دستغیب بر ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص‌یافته در بهای تمام‌شده دارو و تجهیزات

رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: هرچند که اهمیت تامین دارو در کشور بسیار بالاست اما باید نقش ارز اختصاص یافته در بهای تمام شده کالاها نیز مشخص و به دیوان محاسبات کشور اعلام شود تا بتوانیم سهم و نقش ارز را در تامین دارو و تجهیزات تعیین و محاسبه کنیم.

به گزارش ایسنا، سیداحمدرضا دستغیب در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید مسئولیت ها در حوزه دارو و بهداشت مشخص باشد و در مسیر انجام وظیفه، دستگاه ها هماهنگی لازم را داشته باشند، افزود: باید موضوعات مبتلابه بخش دارو شکافته شده و به صورت جزء به جزء مورد بررسی قرار گیرند تا راهکارهای لازم برای رفع مشکلات ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش های مختلف کشور به عنوان قوه عاقله باید برنامه ریزی و هماهنگی لازم را داشته باشند و در این زمینه توجیهات قابل قبول نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، دستغیب اولویت‌گذاری ها و تعیین موارد مهم و اولویت دار را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: ایراد اصلی در اختصاص ارز نیست بلکه مشکل اساسی، لجام گسیختگی در ثبت سفارش دارو است. بنابراین باید ثبت سفارش ها بر اساس نیاز جامعه و اولویت های تعیین شده باشد.

رئیس کل دیوان محاسبات اظهار داشت: هرچند که اهمیت تامین دارو در کشور بسیار بالاست اما باید نقش ارز اختصاص یافته در بهای تمام شده کالاها نیز مشخص و به دیوان محاسبات کشور اعلام شود تا بتوانیم سهم و نقش ارز را در تامین دارو و تجهیزات تعیین و محاسبه کنیم. این کار باعث می شود که هم گزارش ها واقع بینانه تر باشد و هم سازمان ها در عملکرد خود بهتر عمل کنند.

وی افزود: انتظار می رود که مصرف نیز مدیریت شود و میزان تخصیص ها متناسب با مصرف واقعی جامعه باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نانو و تجهیزات پزشکی از حوزه‌های شاخص فناوری در ایران است
  • تامین ارز صنایع ،دارو و کالاهای اساسی از مرز ۱.۹ میلیارد دلار گذشت
  • کاهش حقوق گمرکی دارو و تجهیزات پزشکی از ۴ به یک درصد
  • هربار بیمارستان، ما را مؤاخذه می‌کند آرزوی مرگ می‌کنیم/ ضرورت حمایت از زنجیره تامین دارو و تجهیزات پزشکی
  • کاهش حقوق گمرکی دارو و تجهیزات پزشکی
  • حضور ۶۸ گروه آموزشی دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی کیواس ۲۰۲۴
  • حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴
  • استان قزوین مشکل تامین بنزین و گازوئیل ندارد
  • از «ایلی کوهن»‌های داخلی نباید غافل باشیم
  • تاکید دستغیب بر ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص‌یافته در بهای تمام‌شده دارو و تجهیزات