Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده‌ سپاه استان هرمزگان گفت: مسئولان باید تمام تلاش خود را به کار ببندند و زمینه را به نحوی فراهم سازند که در اول پشتیبانی لازم از تولید وجود داشته باشد و سپس از پیش روی تولید و صادرات کشور مانع‌زدایی صورت گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار اباذر سالاری در جمع خبرنگاران ضمن‌ تبریک عید نوروز به مردم ولایت‌مدار استان هرمزگان با اشاره به نامگذاری سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی اظهار کرد: در سال‌های گذشته هر ساله که سال نو را با پیامی از سوی مقام معظم رهبری آغاز می‌کنیم، امسال نیز ایشان با شروع قرن جدید 1400 را به عنوان سال "تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی" نامگذاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این نامگذاری حکایت از نگاه دقیق ایشان به پیش‌ شرط‌های حمایت از تولید دارد. 

دولت برای پشتیبانی از تولید با انگیزه کار کنددیدگاه نماینده ولی‌فقیه در کردستان درباره شعار سال؛ راهکار اجرایی‌شدن «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» چیست؟90 درصد ظرفیت مهمان‌پذیرها و مسافرخانه‌های شیراز خالی ماند

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: اگر به شعارهای قبلی که در سال‌های گذشته از سوی ایشان صادر شده، توجه کنیم شاهد خواهیم بود که همواره این شعارها، بر محور تولید، اقتصاد و رویکردهای اقتصاد مقاومتی انتخاب شده‌اند بنابراین بالغ بر یک دهه است که شعار هر سال با موضوعات تولید و اقتصاد گره خورده است.

سالاری تصریح کرد: اما امسال در حرکتی متفاوت از سال‌های گذشته به نظر می‌رسد که اگر چه موضوع تولید به عنوان یک اصل محوری در رونق اقتصادی مورد توجه قرار گرفته اما ضروریات تحقق حمایت از تولید، رشد و رونق آن نیز مورد توجه قرار گرفته و دو موضوع کلیدی "پشتیبانی از تولید" و "مانع‌زدایی" نیز در شعار سال جای گرفته است.

وی تاکید کرد: بر این اساس مسئولان باید تمام تلاش خود را در این جهت به کار بسته و زمینه را به نحوی فراهم سازند که اگر قرار است حرکت مثبت اقتصادی در سال 1400 و در بخش تولید کشور رخ دهد، در وهله اول پشتیبانی لازم از تولید وجود داشته باشد و سپس، از پیش روی تولید و صادرات کشور مانع‌زدایی صورت گیرد.

انتهای پیام/864/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مانع زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی بهزادفر در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی که پیش از ظهر پنج‌شنبه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، گفت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه بخش نامه‌ای در قالب تدوین سند با محوریت استانداران ابلاغ کردند.

وی در ادامه افزود: در این برنامه بر رشد اقتصادی استان بر اساس شعار سال، شیوه‌ها و راهکارهای مشارکت حداکثری مردم، فعالان اقتصادی و نخبگان، برنامه رشد اقتصادی با محوریت شعار سال با توجه به شاخص‌های رشد، گسترش نقش آفرینی پارک‌های علم و فناوری، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، حفظ محیط زیست، حمایت از توسعه و تجاری سازی فناوری‌های راهبردی، توجه به زنجیره‌های ارزش صنایع استان تاکید شده است.

وی با تاکید بر اینکه تهیه شناسنامه دستگاه‌های اجرایی با هدف ساماندهی امکانات، منابع مالی و سرمایه‌های انسانی باید تهیه شود، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی نقش و جایگاه خود را برای تحقق شعار سال تعریف کنند.

بهزادفر خاطر نشان کرد: تهیه بسته‌های اجرایی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی ضروری است در این بسته سیاست‌ها، اقدامات و پروژه‌ها تعریف خواهد شد.

کد خبر 6081932

دیگر خبرها

  • اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • برنامه‌ریزی نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • تصویب برنامه عملیاتی تحقق شعار سال در جلسه دولت
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال