Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر کل دادگستری مازندران اینجانب سال نو و ایام و اعیاد پربرکت و معنوی شعبانیه را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری(دامت برکاته) خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران بویژه ملت شریف ایران و مردم ولایی استان مازندران تبریک عرض نموده و توفیق و سربلندی همراه با آرامش و آسایش را برای همگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران ردشهرستان ساری ، درمتن پیام تبریک حجت الاسلام اکبری مدیر کل دادگستری استان مازندران بمناسبت سال نوبه شرح ذیل آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم       
یامقلب القلوب و الابصار * یامدبراللیل و النهار * یامحول الحول والاحوال *حول حالناالی احسن الحال 
تقارن عید باستانی نوروز با ایام نورانی شعبانیه و خجسته اعیاد این  ماه عزیز  را به رهبر فرزانه‌ی انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم به برکت ماه عیدها و عید ماه ها و صاحب این ماه عزیز که منتسب است به  سید انبیاءصَلَّى اللَّهِ عَلِیهِ وَ اله سالی پر از برکت و عافیت پیش روی هموطنان عزیز باشد.  
در سالی که گذشت آلام و مشکلات عدیده ای بویژه در حوزه اقتصادی بر مردم عزیز کشور وارد آمده که ملت شریف و ولایی این مرز و بوم با استعانت از خداوند متعال و با صبر، پایداری و استقامت توانسته بیش از پیش بر این گونه معضلات فائق آمده و تیر دشمن قسم خورده و استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و رژم اشغال گر قدس را بر سنگ بنشانند.
دستگاه قضایی استان ضمن سرلوحه قرار دادن پیام نوروزی سال 1399 مقام معظم رهبری(دام عزه) و دستورات ریاست معزز قوه قضائیه رونق تولید و مبارزه  با فساد و سوداگری و دفاع جانانه از تولید بویژه در بخش زیرساختی و مولّد را در اولویت اقدامات خود قرار داده و در این مسیر به موفقیت های با ارزشی دست یافته و سعی نموده با تلاش و کوشش جهادی و انقلابی چراغ تولید را روشن نگه دارد.           
تدابیر ویژه ریاست معزز قوه قضائیه در دوران تحول دستگاه قضا، دادگستری کل استان مازندران را بر آن داشته تا با بهره مندی از توان و ظرفیت و نگاه هوشمندانه از حقوق عامه بویژه در حوزه انفال و منابع طبیعی که از سرمایه های باارزش این استان بوده ، تکریم ارباب رجوع و رفع اطاله دادرسی، کاهش جمعیت کیفری و بازاجتماعی کردن مجرمین و صدور آرای جایگزین حبس و اجرای عدالت را با جدیت پیگیری و دنبال نماید.        
با توجه به نام گذاری سال 1400 توسط مقام معظم رهبری (دامت برکاته) به عنوان سال "تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها"  دستگاه قضایی استان با تلاشی مضاعف همچون گذشته در راه مانع زدایی از تولید ملی گام برداشته و برای نیل به این مهم اقدامات موثر حقوقی و قضایی خواهد داشت.         
اینجانب سال نو و ایام و اعیاد پربرکت و معنوی شعبانیه را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری(دامت برکاته) خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران بویژه ملت شریف ایران و مردم ولایی استان مازندران تبریک عرض نموده و توفیق و سربلندی همراه با آرامش و آسایش را برای همگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
             اکبری    
 
رئیس کل دادگستری استان مازندران

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیام تبریک حجت الاسلام اکبری مدیر کل دادگستری مازندران بمناسبت سال نو مقام معظم رهبری استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد