Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:43:02 GMT

فن دایک و تصمیمی که باعث خشم کلوپ خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۴۴۴۷

فن دایک و تصمیمی که باعث خشم کلوپ خواهد شد

به نظر می‌رسد ویرژیل فن دایک با وجود مخالفت یورگن کلوپ قصد دارد هر طور که شده در رقابت‌های یورو حاضر باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز فصل و دقایق ابتدایی دربی مرسی ساید بود که در یک کش و قوس درون محوطه جریمه اورتون برخورد سفت و سختی بین جردن پیکفورد و ویرژیل فن دایک به وجود آمد؛ اتفاقی که باعث شد مدافع هلندی لیورپول بعد از احساس درد فراوان زمین مسابقه را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 
بلافاصله بعد از این اتفاق مشخص شد که یکی از بهترین مدافعان دنیا و مهره کلیدی تیم یورگن کلوپ با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی روبرو شده و باید چند ماه به دور از میادین باشد تا به نوعی خیلی زود فصل برای ستاره هلندی به پایان رسیده باشد؛ موضوعی که هواداران لیورپول را در یک شوک بزرگ فرو برد.

 

با وجود اینکه روند ریکاوری ویرژیل فن دایک خوب پیش رفته اما بعید به نظر می‌رسد که او دیگر در این فصل برای قرمزها به میدان برود. حتی اخیرا گفته شد که این مدافع هلندی رقابت های یورو را نیز از دست خواهد داد اما میرر گزارش تازه ای در این باره منتشر کرده است.

 

 

 

 

بر اساس ادعای نشریه میرر انگلیس ویرژیل فن دایک قصد دارد هر طور که شده خود را به رقابت های یورو برساند و در ترکیب تیم ملی هلند به میدان برود. همچنین سرمربی هلند یعنی فرانک دی بوئر نیز تا آخرین لحظات روی حضور فن دایک در ترکیب تیمش حساب باز خواهد کرد.

 

اما این ادعا در حالی مطرح شده که یورگن‌کلوپ اخیراً به شکل علنی تاکید کرده بود که این بازیکن نباید حتی در صورت بهبودی ریسک کند و به حضور در یورو بیندیشد؛ این بدان معناست که حضور احتمالی فن دایک در این مسابقات می تواند خشم سرمربی آلمانی قرمزهای آنفیلد را در پی داشته باشد.

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی) ویرجیل فن دایک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی ویرجیل فن دایک ویرژیل فن دایک یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، احتمال تحریم یک گردان از ارتش رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا، داد نخست وزیر این رژیم را درآورد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی احتمال تحریم یک گردان نظامی رژیم صهیونیستی متشکل از یهودیان افراطی ارتدوکس از سوی آمریکا را مورد انتقاد قرار داد. این گردان متهم به نقض حقوق بشر علیه فلسطینی ها تحت بازجویی هستند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن محکوم کردن این تصمیم اعلام کرد که در خصوص این تصمیم با مقامات آمریکایی در تماس است. نتانیاهو مدعی شد که مدامی که ارتش این رژیم با تروریست ها می‌جنگد، چنین تصمیماتی پوچ خواهد بود.

پایگاه خبری آمریکایی اکسیوس روز شنبه به نقل از سه منبع ناشناس آمریکایی اعلام کرد که انتظار می رود «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا تحریم هایی را علیه این واحد به دلیل تخلفات انجام شده علیه فلسطینیان کرانه باختری اعلام کند.

این ادعاها از سوی دولت آمریکا در حالی بیان شده که دیروز بسته کمکی جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی به تصویب نمایندگان کنگره رسید.

کد خبر 6084754

دیگر خبرها

  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • تصمیمی برای استرداد اراضی پتروشیمی میانکاله گرفته نشده است
  • پیدا شدن نقاشی گمشده بعد از ۴ سال
  • دستینی اودوگی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ رویای حضور در یورو 2024 بر باد رفت!
  • نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد
  • تمجید پپ از لیورپول: شش سال بیچاره‌ام کردند!
  • نام سرمربی خارجی جدید تراکتور لو رفت