Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@15:36:02 GMT

برگزاری جشن خودرویی نیمه‌شعبان در ملایر

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۴۴۷۸

برگزاری جشن خودرویی نیمه‌شعبان در ملایر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری جشن خودرویی در سطح شهر و برگزاری مسابقه ۳۱۳ در فضای مجازی در نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام روح الله نجفی با اشاره به تقارن اعیاد شعبانیه و عید نوروز اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی توسط اداره تبلیغات اسلامی با همکاری نهادهای فرهنگی در سطح شهرستان پیش‌بینی شده که این برنامه‌ها در مساجد، حسینیه‌ها و فضای باز و در فضای مجازی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همزمان با اعیاد شعبانیه برنامه‌های جشن را به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد شهرستان خواهیم داشت گفت: سخنرانی ائمه جماعات با موضوع مهدویت و برگزاری جشن خودرویی در سطح شهر در نیمه شعبان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر فضاسازی سطح شهر متناسب با اعیاد شعبانیه و توزیع بسته‌های معیشتی به همت گروه‌های جهادی در ایام نوروز؛ پویش دعاخوانی در عید نوروز، حضور کاروان‌های شادی در مناطق محروم شهرستان، برگزاری جشن در محلات و پویش صلوات برای سلامتی امام زمان(عج) را از دیگر برنامه‌ها در این ایام برشمرد.

وی محتواسازی و بارگزاری برنامه‌های مختلف در فضای مجازی با توجه به شرایط موجود را از برنامه‌های این اداره در اعیاد شعبانیه دانست و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن، تولید برنامه‌های مختلف فرهنگی با محتوای متناسب با این ایام، پخش مولوی‌خوانی و ختم قرآن و مسابقه هفت‌سین مهدوی از دیگر برنامه‌ها در فضای مجازی است.

نجفی در پایان سخنانش از برگزاری مسابقه ۳۱۳ به مناسبت میلاد امام زمان(عج) در فضای مجازی و در ایام نیمه شعبان خبر داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعیاد شعبانیه فضای مجازی برگزاری جشن نیمه شعبان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام اعضا بر برگزاری متفاوت مراسم امسال در خمین و دیگر شهرستان‌های استان تاکید و برای اعزام ۱۰ هزار و ۵۰۰ زائر برنامه ریزی کردند.

استاندار مرکزی در این جلسه بر برگزاری متفاوت مراسم ارتحال امسال تاکید کرد و برنامه ریزی‌ها در دو بخش محتوایی و لجستیکی عنوان کرد.

مخلص الائمه افزود: کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد، فرمانداران به ویژه فرماندار خمین اهتمام خود را برای برگزاری متفاوت مراسم امسال به کارگیرند.

او ادامه داد: در بسیاری از طرح‌های درون استانی و برون استانی دچار عقب افتادگی هستیم و باید با اختصاص اعتبارات استانی و کمک خیرین این طرح‌ها را به پایان برسانیم.

استاندار مرکزی بر لزوم تکمیل زائر سرای ویژه محرومان در مشهد و اردوگاه‌های سه گانه راهیان نور درجنوب کشور تاکید کرد و از مسئولان و خیران خواست تا با تقسیم کار این طرح‌های مهم را به سرانجام برسانند.

فرمانده سپاه روح الله استان هم در حاشیه این جلسه گفت: تبیین ابعاد مختلف شخصیتی حضرت امام (ره) به نسل‌های مختلف به ویژه جوانان و بازخوانی چهره تاریخی ایشان موضوع مهمی است که باید در برگزاری مراسم‌های ویژه رحلت امام به آن توجه شود.

سردار کریمی افزود: امسال هم تلاش است تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ زائر را راهی مرقد مطهر امام راحل در تهران کنیم.

او از برگزاری اردو‌های راهیان نور در استان هم گفت و ادامه داد: در سال گذشته ۱۳ هزار دانشجو و دانش آموز راهی مناطق عملیاتی جنوب و ۳ هزار نفر نیز راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

فرمانده سپاه روح الله استان اضافه کرد: در سال گذشته ۳۳ هزار نفر نیز دراردو‌های راهیان پیشرفت حضور یافتند.

سردار کریمی گفت: تکمیل ۳ اردوگاه راهیان نور استان در شهر‌های خرمشهر، اهوازو اندیمشک از مصوبات مهم این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شوخی گلزار با مردم
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • پیگیری قضایی محیط زیست مازندران از قاچاقچی حیات وحش در فضای مجازی
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!
  • داوطلبان فریب فروش سوالات کنکور را در فضای مجازی نخورند
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است