Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@06:12:39 GMT

بازگشت کودک گمشده به آغوش خانواده در لنگرود

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۴۵۷۳

بازگشت کودک گمشده به آغوش خانواده در لنگرود

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی لنگرود گفت: شب گذشته کودک گمشده‌ای با مراجعه به پلیس، با کمک و هوشیاری ماموران وظیفه‌شناس کلانتری ۱۱ این شهرستان به آغوش خانواده خود بازگشت.

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: شب گذشته کودکی که خانواده خود را گم کرده بود پس از ساعت‌ها سردرگمی و نگرانی با چشم گریان به ماموران مستقر در میدان طبیعت مراجعه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان لنگرود با جستجو موفق شدند خانواده کودک خردسال گمشده را پیدا کرده و کودک را به خانواده‌اش تحویل دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود به والدین توصیه کرد: هنگامی که با کودکان خود در محیط خارج از منزل و اماکن شلوغ به سر می‌برند هرگز از آنها غفلت نکرده و همچنین به کودک خود آموزش دهند در این گونه مواقع حتما از پلیس کمک بخواهند.

مادر این کودک نیز در گفت‌وگو با ماموران پلیس بیان کرد: من به فرزند خود آموخته‌ام که مطمئن‌ترین دستان برای اعتماد در هر مکان و هر زمان پلیس است و امروز فرزندم این موضوع را خود تجربه کرد و همیشه قدردان پلیس خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک

 سرهنگ علیرضا میررضایی  رئیس پلیس انتظامی اندیمشک گفت : ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور با تلاش شبانه روزی از وجود تعداد قابل توجهی دستگاه رمز ارز دیجیتال موسوم به ماینر در یکی از مناطق برون شهری شهرستان مطلع شدند. 

او  ادامه داد: کارآگاهان پلیس پس از حصول اطمینان از وجود دستگاههای ماینر غیرمجاز در منزل موصوف با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه تعداد ۳۳ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز که منجر به افت فشار بسیار بالایی به شبکه توزیع برق شده بود ، کشف و ضبط کردند و  بلافاصله متهم در محل دستگیر و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی اعزام گردید.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: خط قرمز پلیس ایجاد آسایش و امنیت برای شهروندان گرامی بوده و در این راه با مخلان نظم و امنیت به شدت و قاطعیت برخورد قانونی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دختر بچه گم شده در ساحل بوشهر به آغوش خانواده بازگشت
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • نجات شهروند گمشده در سیرجان
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۲ میلیارد ریالی در لنگرود