Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۹ با حضور جهادی و میدانی به ویژه در حوزه کنترل شیوع بیشتر بیماری کرونا ، شعار ارتش فدای ملت را عملی کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم سال تحویل با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان یگان های نزاجا در منطقه صفر مرزی غرب کشور، گفت: نیروی زمینی ارتش با 28 بیمارستان و دوازده هزار کادر درمانی در حوزه ویروس کرونا در سال 99 در خدمت رسانی به ملت غیور و شریف ایران اسلامی شعار ارتش فدای ملت را عنلی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش با برپایی بیمارستان های صحرایی، ضد عفونی کردن معابر در کل کشور، برپایی نقاهتگاه دوهزار تخت خوابی در تهران و شهرستان ها مواجهه با ویروس منحوس کرونا را تبدیل به فرصت کرده است، تاکید کرد: یگان های امدادی نیروی زمینی ارتش با حضور در 17 استان به ویژه استان های گیلان و قم نشان داده است که همیشه در کنار مردم بوده و هیچ گاه از کمک به ملت دریغ نمی کند و این حضور نیروی زمینی در حوادث غیرمترقبه نشان از چابکی و تحرک یگان های نزاجا است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش حضور این نیرو درمناطق صفر مرزی را نشان از تامین امنیت منطقه مرزی دانست و خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش پس دوران دفاع مقدس و از سال 1367 تا مقطع کنونی در مناطق مرزی استقرار دارد و رزمندگان جان برکف نیروی زمینی ارتش با حضور مقتدرانه خود به صورت شبانه روزی با قدرت تحرکات منطقه را رصد می کنند و در سال های گذشته نیز همگان می دانند که  در مقابله با منافقین و داعش قدرت نمایی کرده و پس از سرکوب منافقین، داعش را نیز به عقب رانده تا گزندی به ملت غیور ایران اسلامی وارد نسازند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به آمادگی رزمی و دفاعی این نیرو در سال های اخیر اشاره کرد و تصریح کرد: امروز اقتدار و آمادگی دفاعی نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی و به ویژه نیروی زمینی قهرمان موجب تولید امنیت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است و اگر امروز چرخ های اقتصاد کشور می چرخد و مشعل شرکت های نفتی در این مناطق روشن است به واسطه تولید امنیتی است که نیروهای مسلح آن را تامین کرده اند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری بصیرت را چراغ راهنما برای همگان دانست و تصریح کرد: حضور در انتخابات یکی از تکالیف شرعی است، با بصیرت و چشم روشن در انتخابات پیش رو شرکت کنیم و بدانید که یک برگ رای ما تعیین کننده و ارزشمند است.   

امیر حیدری خطاب به کارکنان به خصوص سربازان وظیفه گفت: یکی از مهمترین وظیفه ما خوشبین سازی محیط سربازی و نگاه به سرباز مانند فرزند است و این موضوع نیز مورد تاکید و مطالبات مقام معظم رهبری( حفظه الله تعالی) است ، باید کاری کنیم که سربازان وظیفه با سربلندی و افتخار خدمت مقدس سربازی را ترک کنند.

وی در پایان با تاکید بر احترام به پدر و مادر گفت: دستان پدر و مادر را ببوسید و از تجربه آنها همچون معلم و مربی نهایت استفاده را ببرید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمانده نیروی زمینی ارتش نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی

به گزارش خبرگزاری مهر، اشکان جعفرکریمی اظهار داشت: مجوز استفاده از ظرفیت نیروهای وظیفه برای به کارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر شد.

وی افزود: این مجوز با پیگیری‌های این دفتر و با توجه به مشکلات دهیاری‌ها برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز پایگاه‌های آتش نشانی روستایی، توسط ستاد کل نیروهای مسلح، صادر شد که بر اساس آن، به مدت ۲ سال استفاده از تعداد محدودی نیروهای وظیفه در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای غیرپزشکی برای بکارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی با اولویت مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته کشور امکان‌پذیر شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد ۹۳۸ پایگاه آتش نشانی در مناطق روستایی کشور ایجاد شده که با برنامه‌ریزی صورت گرفته به‌منظور دسترسی به حداقل استانداردهای لازم برای ارائه خدمات آتش‌نشانی و ایمنی به جوامع روستایی کشور، تعداد پایگاه‌های مذکور به‌مرور در حال افزایش است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات این پایگاه‌ها، تأمین نیروی انسانی موردنیاز است که به دلیل محدودیت منابع اعتباری دهیاری‌ها، استفاده از ظرفیت نیروهای وظیفه می‌تواند در رفع این مشکل، مؤثر واقع شود.

کریمی همچنین درباره اثربخشی موضوع گفت: در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بر اساس مجوز اخذ شده از ستاد کل نیروهای مسلح بالغ بر ۳۵۰ نیروی امریه در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی جذب و بکارگیری شدند که موجب فعال‌سازی این پایگاه‌ها و ارائه خدمات شبانه‌روزی در بسیاری از آنها شد.

وی افزود: در تعدادی از پایگاه‌ها با برنامه‌ریزی صورت گرفته، نیروهای امریه علاوه بر انجام خدمات اطفای حریق، نسبت به ارائه آموزش‌های ایمنی به اهالی روستاها نیز اقدام می‌کردند که در بهبود وضعیت ایمنی روستاها، بسیار اثرگذار بود.

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی اظهار داشت: با توجه به صدور مجوز جدید توسط ستاد کل نیروهای مسلح، به منظور هماهنگی برای بهره‌گیری مناسب از این ظرفیت، جلسه‌ای در دفتر سیاستگذاری و نظارت راهبردی حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح با حضور نماینده دولت در امور کارکنان وظیفه و نمایندگان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه درباره چالش‌های مربوط به این موضوع و راهکارهای رفع آنها بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم در این باره گرفته شد.

کد خبر 6086816

دیگر خبرها

  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش