Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به استقرار نیروهای راهداری در مسیرهای پر تردد استان البرز، گفت: برخی از مردم بدون توجه به توصیه‌های ستاد ملی کرونا مسافرت‌ها را در پیش گرفته و متأسفانه با شلوغی راه‌های استان مواجه هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه البرز مسیر تردد ۱۴ استان کشور است، افزود: متاسفانه طبق آخرین بررسی‌ها لاین جنوب به شمال محور کرج-چالوس از حد فاصل شهرستانک تا گچسر و محدوده تونل کندوام ترافیک سنگین گزارش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤول با بیان اینکه ترافیک در آزادراه تهران-شمال در محدوده شهرستانک نیز سنگین است، اظهار کرد: انتظار می‌رفت با شیوع ویروس کرونای جهش یافته و وضعیت قرمز رنگ بیماری در استان‌های شمالی کشور این مسیرها در ایام تعطیلات بدون ترافیک سنگین باشند.

وی در خصوص وضعیت تردد در آزادراه کرج-قزوین نیز افزود: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین در محدوده نظرآباد سنگین است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: محمود گودرزی کرج چالوس مسافرت تعطیلات نوروزی ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی محور هراز تردد در این محور را عادی و روان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده هزارچم محور کندوان در مسیرهای رفت و برگشت سنگین است.

وی وضعیت تردد در دیگر محورهای استان را عادی و روان ذکر کرد و گفت: از نظر جوی شاهد مه گرفتگی در محدوده تونل کندوان و گدوک در سوادکوه و بارش باران در دیگر نواحی استان هستیم.

کد خبر 6086587

دیگر خبرها

  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت