Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم سال تحویل با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان یگان‌های نزاجا در منطقه صفر مرزی غرب کشور گفت: نیروی زمینی ارتش با ۲۸ بیمارستان و دوازده هزار کادر درمانی در حوزه ویروس کرونا در سال ۹۹ در خدمت رسانی به ملت غیور و شریف ایران اسلامی شعار ارتش فدای ملت را عنلی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش با برپایی بیمارستان‌های صحرایی، ضد عفونی کردن معابر در کل کشور، برپایی نقاهتگاه دوهزار تخت خوابی در تهران و شهرستان‌ها مواجهه با ویروس منحوس کرونا را تبدیل به فرصت کرده است تاکید کرد؛ یگان‌های امدادی نیروی زمینی ارتش با حضور در ۱۷ استان به ویژه استان‌های گیلان و قم نشان داده است که همیشه در کنار مردم بوده و هیچ گاه از کمک به ملت دریغ نمی‌کند و این حضور نیروی زمینی در حوادث غیرمترقبه نشان از چابکی و تحرک یگان‌های نزاجاست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش حضور این نیرو در مناطق صفر مرزی را نشان از تامین امنیت منطقه مرزی دانست و خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش پس دوران دفاع مقدس و از سال ۱۳۶۷ تا مقطع کنونی در مناطق مرزی استقرار دارد و رزمندگان جان برکف نیروی زمینی ارتش با حضور مقتدرانه خود به صورت شبانه روزی با قدرت تحرکات منطقه را رصد می‌کنند و در سال‌های گذشته نیز همگان می‌دانند که در مقابله با منافقین و داعش قدرت نمایی کرده و پس از سرکوب منافقین، داعش را نیز به عقب رانده تا گزندی به ملت غیور ایران اسلامی وارد نسازند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به آمادگی رزمی و دفاعی این نیرو در سال‌های اخیر اشاره کرد و تصریح کرد: امروز اقتدار و آمادگی دفاعی نیرو‌های مسلح، ارتش جمهوری اسلامی و به ویژه نیروی زمینی قهرمان موجب تولید امنیت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است و اگر امروز چرخ‌های اقتصاد کشور می‌چرخد و مشعل شرکت‌های نفتی در این مناطق روشن است به واسطه تولید امنیتی است که نیرو‌های مسلح آن را تامین کرده اند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری بصیرت را چراغ راهنما برای همگان دانست و تصریح کرد: حضور در انتخابات یکی از تکالیف شرعی است، با بصیرت و چشم روشن در انتخابات پیش رو شرکت کنیم و بدانید که یک برگ رای ما تعیین کننده و ارزشمند است.

امیر حیدری خطاب به کارکنان به خصوص سربازان وظیفه گفت: یکی از مهمترین وظیفه ما خوشبین سازی محیط سربازی و نگاه به سرباز مانند فرزند است و این موضوع نیز مورد تاکید و مطالبات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) است، باید کاری کنیم که سربازان وظیفه با سربلندی و افتخار خدمت مقدس سربازی را ترک کنند.

وی در پایان با تاکید بر احترام به پدر و مادر گفت: دستان پدر و مادر را ببوسید و از تجربه آن‌ها همچون معلم و مربی نهایت استفاده را ببرید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهرستان آران و بیدگل در گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش مستقر در این شهرستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی را به عنوان تکلیف مشخص کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به مقایسه ارتش قبل و بعد از انقلاب اسلامی در ایران افزود: امروز به پشتوانه نیرو‌های مسلح به قدرت نظامی دست یافتیم، که هیچ نیروی خارجی توان جسارت به تمامیت ارضی کشور را ندارد.
وی به عملیات غرورآفرین وعده صادق به همت نیروی هوافضای سپاه و با هم افزایی نیرو‌های مسلح برای برهم زدن هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کردو افزود: اجرای این عملیات خرسندی مظلومان جهان و ملت ایران را به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان است
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • خط و نشان مقام بلندپایه ارتش برای اسرائیل: منتظریم دست از پا خطا کنید / با کسی که به خاکمان تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • رژیم صهیونیستی بداند نیرو‌های مسلح ما آماده هستند
  • رژیم صهیونیستی بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند
  • اگر مجددا شرارتی صورت بگیرد قاطعانه می‌گویم پاسخ ما کمتر از ساعت خواهد بود
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • خانه رژیم صهیونیستی سست‌تر از لانه عنکبوت
  • در صورت تعدی رژیم صهیونیستی، ایران پاسخ سخت تری خواهد داد