Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@06:04:57 GMT

هوای کردستان آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۵۴۷۳

هوای کردستان آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود

ایسنا/کردستان کارشناس هواشناسی کردستان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی اعلام‌ کرد که طی امروز و فردا هوای استان پایدار خواهد بود.

خبات قمری، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین بررسی نقشه های هواشناسی اظهار کرد که خروجی مدل های هواشناسی گویای آن است‌ هوای استان طی امروز و فردا دوشنبه پایدار خواهد بود و تنها در ساعات بعد از ظهر وزش باد و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود که از بعدازظهر روز سه شنبه سامانه بارشی وارد استان خواهد شد و تا صبح روز پنجشنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
کارشناس هواشناسی کردستان تصریح کرد که در این مدت بارش باران همراه با رعدوبرق با احتمال وقوع تگرگ، وزش باد گاها شدید و در برخی نقاط مه و کاهش دید پدیده های دارای اهمیت این سامانه خواهد بود.
وی عنوان‌ کرد که میزان بارش ها برای نیمه غربی استان به ویژه توابع شهرستان های بانه، سقز و مریوان قابل توجه بوده و موجب آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب و سیلابی شدن رودخانه ها خواهد شد.
قمری درپایان یادآور شد که از لحاظ دما نیز طی امروز تا صبح روز سه‌شنبه حدود ۴ تا ۶ درجه دمای میانگین افزایش خواهد داشت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی ورود سامانه بارشی به استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از اواسط امروز سامانه بارشی از سمت جنوب وارد استان خوزستان خواهد شد. به تدریج تا اواسط چهارشنبه به ویژه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در بخش‌هایی از نیمه جنوبی، نیمه شرقی و ارتفاعات استان سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای خواهد شد.

وی افزود: همچنین احتمال خیزش گرد و خاک‌های موقتی و محلی در برخی مناطق به ویژه غرب و مرکز وجود دارد.

سبزه‌زاری ادامه داد: با توجه به ماهیت سامانه‌های همرفتی فصل بهار احتمال بارش‌های پراکنده در دیگر نقاط استان خوزستان دور از انتظار نیست. شمال خلیج فارس نیز امروز و فردا مواج و متلاطم و همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۳.۴ و ایذه با ۸.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۳.۴ و ۱۷.۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوای استان قزوین گرم‌تر می‌شود
  • ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز
  • استقرار هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • تداوم شرایط نسبتاً پایدار جوی در اردبیل
  • پیش‌بینی روند افزایش دما در قزوین
  • هوای قزوین به تدریج گرم می شود
  • پیش بینی وضعیت جوی پایدار در استان قزوین 
  • هوای صاف تا نیمه ابری در شهر‌های مازندران
  • پیش بینی جوی پایدار از فردا تا پایان هفته
  • پیش‌بینی افزایش دما در البرز