Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از برگزاری ۵۰ کارگاه آموزشی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره در گفتگو با خبرگزاری شبستان در کردستان از برگزاری ۵۰ کارگاه آموزشی با موضوع آسیب‌های اجتماعی توسط کانون های فرهنگی تبلیغی و خانه های قرآن شهری و روستایی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این خبر اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره با توجه به مشکلات زیادی که در جامعه وجود دارد و جوانان و نوجوانان را درگیر خود کرده اقدام به برگزاری ۵۰ کارگاه های آموزشی با همکاری کانون های فرهنگی تبلیغی و خانه های قرآن شهر و روستایی در سطح شهرستان کرد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره بهترین راه برای مقابله با آسیب های اجتماعی را آموزش و توانمندسازی جامعه ذکر کرد و با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌هایی که در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اجرا شده است، بیان داشت: برای حصول نتیجه مطلوب در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم و مشارکت جدی همه آحاد جامعه هستیم.

 

حجت‌الاسلام رستمی اعلام کرد: آسیب‌های اجتماعی یکی از مسائل مهم جامعه را تشکیل می دهد که آموزش مهمترین نقش را در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در گروه سنی نوجوانی و جوانی دارد.


وی بیان داشت: این کارگاه‌ها با عنوان پیشگیری از اعتیاد، فرزند پروری، مهارت‌های زندگی و آگاهی بخشی به دانش آموزان و خانواده ها در این شهرستان دایرشد.

 

 

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان دیواندره کارگاه آموزشی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره برگزاری ۵۰ کارگاه آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرماندار کبودراهنگ ستاد جوانی جمعیت و خانواده شهرستان کبودراهنگ، افزود: با ثبت هزار و ۸۸۲ تولد، این شهرستان رتبه نخست استان را دارد.

مسلم غلامی غلامی افزود: پارسال تسهیلات ازدواج هزار و ۱۶۶ مورد و فرزندآوری هزار و ۳۰۰ مورد اعطا شده است.

او همچنین گفت: در این شهرستان بیش از هزار و ۲۰۰ خانواده سه فرزند و بیشتر در سامانه طرح ملی زمین ثبت نام کرده اند و ۱۵ هکتار زمین برای اعطا به این خانواده‌ها آماده شده، اما کافی نیست.

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استان همدان هم گفت: در این شهرستان با آسیب‌های اجتماعی مواجه نیستیم و کبودراهنگ از شهرستان‌های نمونه استان همدان و کشور در امر عفاف و حجاب هست.

خانم ستاری نوید افزود: باید در ۳ سال آینده نرخ باروری را از ۱.۶ به ۲.۱ برسانیم.

او همچنین گفت: ۲ مرکز ناباروری در مرکز استان فعال است و ۹۰ درصد هزینه را بیمه پرداخت می‌کند و در استان همدان ۲۲ درصد زوجین نابارور هستند.

مدیرعامل مرکز جامع تحکیم بنیان خانواده هم گفت: مرکز تحکیم بنیان خانواده حدود یکسال است در کشور ایجاد شده و متخصصین و مشاوران خانواده در این مرکز برای کمک به خانواده‌ها حضور دارند.

کامرانی صالح افزود: در ۳۵ روستای این شهرستان کارگاه‌های آموزشی برگزار شده و برای مابقی روستا‌ها هم آمادگی اعزام کارشناس برای راه اندازی کارگاه‌های مشاوره را داریم.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ هم گفت: برای افزایش فرزندآوری و ازدواج و کاهش طلاق در دو سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نشست و کارگاه آموزشی در سطح شهرستان برگزار شده است.

سرهنگ سوری خواستار راه اندازی مرکز ناباروری در شهرستان و کمک به زوج‌های نابارور برای بهره مندی از این مراکز شد.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم