Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور پورحسین زاده یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در چند روز اخیر به طور متوسط روزانه ۱۰ تا ۱۲ بیمار از بیمارستان رازی به دیگر بیمارستان های اهواز منتقل شدند.

وی با بیان اینکه وضعیت بیماری در اهواز بهتر از قبل شده است گفت: چندی پیش روزانه سه دستگاه اتوبوس کار جا به جایی بیماران را در اهواز انجام می دادند ولی در ۲ روز اخیر یک دستگاه اتوبوس برای انتقال بیماران در نظر گرفتیم که نشان از کاهش آمار بیماران در اهواز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز با اشاره به فعالیت ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در اهواز اظهار داشت :یکی از آنها در خیابان پهلوان منطقه کیانپارس مستقر بوده و کار نمونه گیری از بیماران مشکوک را انجام می دهد همچنین اتوبوس دیگر در بیمارستان رازی مستقر و به صورت ۲۴ ساعته به بیماران خدمت رسانی می کند.

وی عنوان کرد: اگرچه اکنون آمار بیماران کرونایی نسبت به چند روز قبل کاهش داشته است اما با توجه به تعطیلات عید نوروز و دید و بازدیدها، قطعا ۱۰ تا ۱۲ روز آینده مجددا آمار مراجعان به مراکز درمانی اهواز بیشتر می شود و احتمال وقوع یک پیک دیگر بیماری را خواهیم داشت.

پورحسین زاده به فعالیت ۳۰ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای در اهواز اشاره کرد و گفت: ۲ پایگاه شهری ما در اختیار سپاه بود که اکنون خالی هستند ولی با هماهنگی ارتش قرار است ۲ دستگاه آمبولانس به همراه نیرو در این ۲ پایگاه مستقر شوند.

وی افزود: در پیک سوم بیماری بیش از ۲ هزار تماس با مرکز اورژانس اهواز انجام شد و برای انتقال بیماران به مراکز درمانی آمبولانس اعزام گردید. نیروهای اورژانس در ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی بوده و در معرض خطر هستند با این وجود بلافاصله در محل حاضر شده و به بیماران خدمت رسانی می کنند.

در حال حاضر هشت شهرستان خوزستان قرمز و ۱۰ شهرستان نارنجی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان آمبولانس اهواز پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان آمبولانس ویروس کرونا خوزستان آمبولانس اهواز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این دستگاه  با هدف دریافت پلاکت خون و نگهداری و هدیه  به بیماران سرطانی، بیماران  پیوند عضو و مغز استخوان، عمل باز قلب و مبتلایان به ایدز کارکرد دارد.

این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم  شمال آذربایجان غربی در پایگاه انتقال خون خوی  را اه اندازی شد.

برای خرید و نصب این دستگاه بیش از ۶۰  میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

همزمان با رونمایی از این دستگاه فرماندار و جمعی از مسئولان حوزه سلامت شهرستان خوی مقداری از خون خود را به مناسبت هفته سلامت برای نیازمندان به خون اهدا کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان