Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال آنتورپ در شرایطی که به علیرضا بیرانوند استراحت داده بود، در بازی بزرگ فوتبال بلژیک از سد بروژ گذشت. در این دیدار که با پیروزی ۲ بر ۰ آنتورپ به پایان رسید، سنگربان ایرانی این تیم به دلیل آمادگی برای دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و سوریه، از روی نیمکت شاهد پیروزی مهم تیمش بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، تیم آنتورپ در هفته سی و یکم لیگ برتر بلژیک در خانه تیم بروژ به برتری دو بر صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این بازی سرمربی آنتورپ به دی وولف دروازه بان سوم تیمش میدان داد و نام علیرضا بیرانوند در لیست اصلی آنتورپ به چشم نمی خورد. علیرضا آماده می شود که با حضور در اردوی تیم ملی دیدار در برابر تیم ملی سوریه را تجربه کند. مسابقه ای که ۱۰ فروردین در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود.

این بازی جدال تیم های اول و دوم جدول بود. در حال حاضر بروژ با ۷۰ امتیاز صدرنشین است و آنتورپ هم با ۵۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. آنتورپ ۴ امتیاز از تیم سوم پیش است و فعلا خیالش از بابت تثبیت جایگاهش در رده دوم جدول رده بندی راحت است. آنتورپ که در خانه تیم صدرنشین به میدان رفته بود در دقایق ۹ و ۴۳ از روی نقطه پنالتی به گل رسید و تلاش های تیم صدرنشین برای جبران گل های خورده در نیمه دوم جواب نداد. البته تیم آنتورپ هم به خوبی از گل های زده در نیمه نخست در نیمه دوم محافظت کرد و در نهایت پیروزی اش را در برابر صدرنشین جشن گرفت.

به نظر می رسد اختلاف امتیازی که بروژ با آنتورپ ایجاد کرده موجب بی انگیزگی این تیم در هفته های پایانی شده است. البته سرمربی بروژ هم تلاش می کند در هفته های پایانی بیشتر به نفراتی بازی دهد که در هفته های گذشته کمتر در ترکیب تیم به میدان رفته است. حالا شاهد هستیم در فوتبال حرفه ای هم تیم ها بعد از مسجل شدن قهرمانی انگیزه لازم برای برد در هفته های پایانی از دست می دهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آنتورپ لیگ برتر بلژیک بروژ علیرضا بیرانوند آنتورپ بروژ علیرضا بیرانوند لیگ برتر بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، در دومین دیدار از سری فینال های لیگ برتر والیبال رومانی، تیم آرکادا گالاتی در شب نیمکت‌نشینی جواد کریمی پاسور ایرانی خود به راحتی و با نتیجه سه بر صفر مقابل کورونا براسوف پیروز شد.

در این دیدار آرکادا گالاتی ست های بازی را به راحتی و با نتایج 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 18 پیروز شد تا باخت در بازی اول را جبران کنند و کار را یک بر یک در فینال مساوی کند.

جواد کریمی پاسور ایرانی تیم آرکادا گالاتی تنها برای مدت کوتاهی در ست اول برای تیمش به میدان رفت. رولند گرگیه با کسب هجده امتیاز ستاره آرکادا گالاتی در بازی دیشب بود. دیدار سوم و چهارم دو تیم با میزبانی کورونا براسوف برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو