Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@06:03:49 GMT

کشف جسد جوان ۳۴ ساله انابدی در چاه متروکه

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۶۵۱۱

کشف جسد جوان ۳۴ ساله انابدی در چاه متروکه

به گزارش تابناک به نقل از فارس، رضا عصمت‌پور با اعلام بیرون آوردن جنازه جوان ۳۴ ساله باب الحکمی توسط نیرو‌های آتش‌نشانی انابد از چاه متروکه، اظهار کرد: در آخرین شب جمعه سال ۹۹ با اعلام نیروی انتظامی انابد بلافاصله نیرو‌های آتش‌نشانی جهت بیرون کشیدن جنازه جوان ۳۴ ساله‌ای که در ۲۳ اسفند مفقودی وی به نیروی انتظامی اعلام شده بود به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس آتش‌نشانی انابد با بیان اینکه ماموران انتظامی و بازپرس در محل حضور داشتند، گفت: طبق اظهارات مردم باب الحکم که در محل حاضر بودند متوفی دارای افسردگی و اختلال حواس بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه عیسی شریفی نوروز 1400 تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها کشف جنازه انابد کشف جسد اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه عیسی شریفی نوروز 1400 تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: کودک پنج ساله ای در بازی با اسلحه و تیراندازی غیر عمد، خاله ۱۵ ساله خود را به کام مرگ کشاند.

به گزارش مشرق، سرهنگ نبی اله قاسمی بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف شهر خرم آباد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.

وی اظهار داشت: در این حادثه بر اثر تیراندازی غیر عمد یک پسر بچه پنج ساله ( خواهر زاده) با تفنگ " برنو" دختر نوجوان (خاله) به دلیل اصابت گلوله جان باخت.

وی با انتقاد از در دسترس قرار گرفتن اسلحه های مجاز برای دیگر افراد خانواده ادامه داد: فقط افراد مالک این اسلحه ها امکان استفاده و نگهداری سلاح ها را دارند و باید بصورت جدی از در دسترس قرار دادن سلاح برای دیگران خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند