Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزینه ۱۲ میلیارد تومانی تامین داروی کرونایی‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون افزون بر ۱۲ میلیارد تومان برای تامین داروهای بیماران کووید ۱۹ هزینه شده که ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از این مبلغ فقط برای تهیه داروی رمدیسیور اختصاص داده شد.

دکتر سیدعلیرضا مروجی در نشست شورای سلامت شهرستان کاشان با اشاره به تلاش و مجاهدت کارکنان بهداشتی و درمانی این شهرستان در عرصه مبارزه با کرونا افزود: تاکنون افزون بر ۴۲ هزار آزمایش کرونا در کاشان انجام شده است که از این تعداد، بیش از ۱۵ هزار آزمایش مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مدت شیوع ویروس کرونا ۱۱۴ مادر باردار مبتلا به کرونا با همت و تلاش شبانه روزی اعضای کادر درمان منطقه کاشان نجات یافته اند، ادامه داد: هشت نفر از این مادران در بخش مراقبت های ویژه بستری بودند که تمامی آنها با حال عمومی خوب در نهایت ترخیص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه در کشورمان با وجود تحریم با کرونا هم می‌جنگیم، خاطرنشان کرد: در مدت زمان شیوع ویروس کرونا ۶۹۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در منطقه کاشان خریداری شد که ۱۷۰ میلیارد ریال از این تجهیزات توسط خیرین ارجمند تهیه شده است.

مرمت تیمچه امین‌الدوله بازار

مدیر منطقه یک شهرداری کاشان گفت بنای زاید در تیمچه امین‌الدوله که سال‌ها کاربری چایخانه داشت و تقارن معماری این اثر باشکوه را تحت‌الشعاع قرار داده بود، تخریب شد.

ابوالفضل ساروقیان با اشاره به توافق شهرداری با متصرف این بنای زاید در پی دستور شهردار کاشان افزود: سرانجام پس از مذاکره‌های طولانی و توافق با متصرف این چایخانه در ساعت ۲۳ آخرین شب سال ۱۳۹۹ تخریب شد.

وی حفاظت از آثار تاریخی و میراث پیشینیان را از وظایف مهم شهرداری منطقه تاریخی-فرهنگی اعلام و اضافه کرد: مدتی است که شهرداری کاشان با مشارکت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدام به مرمت و بهسازی کالبد بازار کرده است که مرمت تیمچه امین‌الدوله در این طرح قرار می‌گیرد.

انفجار موتور و آتش سوزی خودرو سواری ولوو

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از انفجار در موتور و آتش سوزی خودرو سواری ولوو خبر داد و گفت: حضور تیم عملیاتی ایستگاه سه این سازمان در محل برای اطفای حریق و ایمنی محل حادثه اعزام شد.
روح‌الله فدایی افزود: این حادثه ساعت ۱۸ و ۴۲ دقیقه امروز در بلوار قطب راوندی روبروی ورزشگاه رفاه کارگران رخ داد.

دیدار شهردار کاشان با کودکان بی‌سرپرست

شهردار کاشان امروز با حضور در سه مجموعه‌ خیریه، چند ساعتی از نخستین روز سال نو را با کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست گذراند.

سعید ابریشمی‌راد در حاشیه این دیدار صمیمانه، با مسوولان این مراکز خیریه گفت وگو کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های آنان برای مراقبت از این فرشتگان در معرض آسیب، بر آمادگی شهرداری کاشان برای کمک و رسیدگی به دغدغه‌ها و مشکلات این مجموعه ها تأکید کرد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال استان اصفهان واقع شده‌است.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی میراث فرهنگی کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی میراث فرهنگی کرونا دانشگاه علوم پزشکی میراث فرهنگی کاشان اخبار کنکور شهرداری کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصل کردن سوند – مرکز خدمات پزشکی آلفاطب

و امروز قصد داریم در این مقاله اطلاعات مفیدی را در رابطه با  وصل کردن سوند  با شما به اشتراک بگذاریم و به تمام سوالات شما در این باره پاسخ دهیم، بنابراین امیدواریم تا انتهای مطالب با ما همراه باشید، البته در ابتدا باید شما با مفهوم سوند، انواع آن و کاربرد آن آشنا شوید.

مجموعه آلفا طب با اخذ مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات پزشکی و پیرا پزشکی در منزل یا محل کار شما در کنار شما باشد.

تمامی پرسنل دارای مدارک و تضامین کافی نزد شرکت می باشند.

تلفن های تماس با مشاوارن مرکز خدمات پزشکی آلفاطب:

021-22371371 021-26851095 09124885082 نحوه نصب سوند در منزل چگونه می باشد؟

قبل از نصب سوند ناحیه تناسلی به وسیله محلول استریل کاملا ضد عفونی می شود و از ابتدای پیشابراه تا انتهای اطراف ناحیه تناسلی به وسیله گاز استریل پاک می شود، سپس سوند فولی را به نوعی ژل استریل که از قبل با آب محلول شده است  آغشته می کنیم و سوند را از طریق مجرای ادراری وارد مثانه می کنیم. زمانی که سوند را به طور کامل وارد مثانه کردیم، بادکنک سوند کاملا در مثانه قرار گرفته و پس از اطمینان از جای گیری بادکنک سوند، آن را به وسیله 10 سی سی آب پر می کنیم.

لازم به ذکر است که ما این کار را برای شما بدون هیچگونه درد انجام می دهیم. وقتی که سوند در جای خود قرار گرفت دیگر نیاز نیست برای دفع ادرار به مثانه فشار وارد کنید زیرا در صورد وجود ادرار در مثانه به صورت خودکار به وسیله سوند فولی تخلیه می شود و به درون کیسه ادرار منتقل می شود

همچنین متخصصان مرکز خدمات پزشکی آلفاطب می توانیم با توجه به وضعیت جسمانی شما و یا بیمار شما، کیسه ادرار ثابت و متحرک را پیشنهاد کنیم تا خیالتان از بابت حمل و تخلیه آن راحت شود.

چه عواملی بر هزینه سوند در منزل تاثیر دارند؟

هزینه نصب سوند، اعم از سوند معده و یا سوند مجاری ادراری بعضا ثابت و گاهی متغیر است، که این ثابت و متغیر بودن به عوامل گوناگونی بستگی دارد که می توان از آنها به مواردی اشاره کرد که عبارتند از: هزینه انواع سوند با توجه به قیمت های بازار، میزان فاصله محل سکونت شما از مراکز ما با توجه به هزینه حمل و نقل، تعداد دفعاتی که شما به تعویض سوند نیاز دارید

تعویض سوند برای کودکان، افراد ناتوان جسمی و سالمندان که هرکدام تعرفه های متفاوتی دارد، مدت زمانی که طول می کشد سوند نصب شود، تعداد متخصصانی که برای نصب سوند مورد نیاز است، اینکه شما لوازم نصب سوند را خود تهیه کرده باشید

و یا ما به شما ارائه دهیم، نصب سوند از نوع مجاری ادراری و یا جراحی باشد که هر کدام تعرفه جدا دارند که طبیعتا انجام عمل جراحی مقداری پیچیده تر است و هزینه آن نیز بیشتر است. اینها عواملی بودند که بر نصب سوند در منزل تاثیر بسزایی دارند. جا دارد که بگوییم ما این خدمات را با نازل ترین هزینه خدمت شما ارائه خواهیم داد.

راه‌های ارتباطی با مجموعه پزشکی، درمانی آلفاطب تماس از منطقه شمال تهران: 22371371 – 22351069 منطقه غرب و شمال شرق تهران: 22754843 – 26851095 دفتر منطقه مرکزی (پوشش دهی مرکز، جنوب و شرق) تهران: 66570772 – 66570774 ایمیل: alphatebcom@gmail.com آدرس جهت مراجعه حضوری: تهران، بلوار کشاورز، خیابان جمال زاده شمالی، پلاک ۳۰۵، واحد ۱۵ سایت مرکز خدمات پزشکی آلفاطب: https://alpha-teb.com رزرو خدمات در آلفاطب: https://alpha-teb.com/reservation-service/

دیگر خبرها

  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن با سه میلیارد ریال هزینه
  • ساختمان قدیم شهرداری کاشان به موزه تبدیل می‌شود
  • صرفه جویی ۵۴ هزار میلیارد تومانی در حوزه آرد و نان
  • صرفه جویی ۵۴ هزار میلیارد تومانی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی
  • با مشاهده قیمت این داروها مغزتان سوت می‌کشد؛ از ژن درمانی و پیری زودرس تا سرطان چشم
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • انجام ۱۸۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور
  • چند خبر کوتاه از شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • وصل کردن سوند – مرکز خدمات پزشکی آلفاطب
  • بودجه ۲۱۰۰ میلیارد تومانی امسال شهرداری گلپایگان