Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@14:27:36 GMT

رئال سوسیداد 1-6 بارسلونا؛ کم نقص و دل پذیر

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۷۰۲۳

بارسلونا با نتیجه ای پر گل رئال سوسیداد را شکست داد.

رئال سوسیداد و بارسلونا در چارچوب بازی های هفته 28 فصل 21-2020 لالیگا مقابل هم قرار گرفتند که بارسلونا شبی فوق العاده را سپری کرد و با نتیجه 6-1 سوسیداد را شکست داد.

اطلاعات بازی رئال سوسیداد و بارسلونا تاریخ برگزاری: یکشنبه، 1 فروردین 1400 (21 مارس 2020) ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران مکان برگزاری: آنوئتا، سن سباستین تورنمنت: هفته 28 لالیگا - 2020/21 داور: خوزه لوییس مونوئرا مونترو گلزنان رئال سوسیداد: آندر بارنتچه آ 77' گلزنان بارسلونا: آنتوان گریزمان 37'، سرجینیو دست 43' و 53'، لیونل مسی 56' و 89'، عثمان دمبله 71' ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان بازی رئال سوسیداد و بارسلونا

 

شرح گل های بازی رئال سوسیداد و بارسلونا

 رئال سوسیداد 0-1 بارسلونا؛ آنتوان گریزمان 37': آلبا با پاسی عرضی توپ را به دمبله رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربه سر ضرب دمبله را دروازه بان سوسیداد دفع کرد اما توپ دفعی را آنتوان گریزمان با شوتی محکم تبدیل به گل کرد.

 رئال سوسیداد 0-2 بارسلونا؛ سرجینیو دست 43': لیونل مسی با پاسی عمقی، توپ را در پشت مدافعین رئال سوسیداد به سرجینیو دست رساند و این بازیکن که در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود، از فرصت خود استفاده کرد و گل زد.

 رئال سوسیداد 0-3 بارسلونا؛ سرجینیو دست 53': جوردی آلبا به خوبی از چپ به درون محوطه جریمه سوسیداد نفوذ کرد، سپس با یک پاس کاتبک توپ را به دست رساند و این مدافع با یک شوت سرضرب دروازه سوسیداد را باز کرد تا شب خوب خود را تکمیل کند.

 رئال سوسیداد 0-4 بارسلونا؛ لیونل مسی 56': ارسال بلند و فوق العاده سرخیو بوسکتس از میانه میدان به پشت مدافعان سوسیداد، به لیونل مسی که فرار کرده بود رسید و این بازیکن دروازه سوسیداد را باز کرد.

 رئال سوسیداد 0-5 بارسلونا؛ عثمان دمبله 71': موریبا به دمبله پاس داد و این بازیکن از همان میانه میدان پیشروی کرد و تا محوطه جریمه سوسیداد پیش رفت. سپس با یک شوت پای چپ به راحتی دروازه سوسیداد را باز کرد.

 رئال سوسیداد 1-5 بارسلونا؛ آندر بارنتچه آ 77': بازیکنان سوسیداد در حمله ای سریع از سمت راست حرکت کردند و توپ را به آندر بارنتچه آ رساندند. این بازیکن تازه وارد با شوتی زیبا دروازه تراشتگن را باز کرد.

 رئال سوسیداد 1-6 بارسلونا؛ لیونل مسی 89': پاس کاری خوب بازیکنان بارسلونا در نهایت در محوطه جریمه به آلبا رسید و این بازیکن با یک پاس کاتبک توپ را به مسی رساند. لیونل مسی نیز با شوتی سر ضرب و دقیق دومین گل خود در این دیدار را به ثمر رساند.

 

اخبار داغ 

برترین های قرن با شهاب عزیزی خادم: تابع نظر جمع هستم؛ پروژه منتخب قرن سبب توجه به سرمایه های فوتبال می شود مشهور ترین غایبان تیم ملی در بازی با سوریه‌؛ این ٩ نفر! اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت فوری؛ هری کین تصمیم به جدایی از تاتنهام گرفته است افت شدید ارزش فیلیپه کوتینیو و ادن هازارد در طول سه سال اخیر 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی اخیر موفق شد با گل دقایق پایانی جود بلینگام مقابل بارسلونا به پیروزی ۳-۲ برسد. آنها با این پیروزی فاصله‌شان با بلوگرانا در رتبه دوم را به ۱۱ امتیاز رساندند و همین باعث می‌شود آنها در آستانه قهرمانی لالیگا قرار بگیرند.

در این بازی دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و بارسلونا حتی می‌توانست برنده بازی شود اما گل مشکوک لامینه یامال که همچنان به‌طور دقیق مشخص نشده توپ از خط رد شده یا نه، قبول نشد تا رئال درنهایت با گلزنی در لحظات پایانی بازی را ۳-۲ ببرد.

با اینکه بسیاری از رسانه‌ها از عملکرد رئال مادرید در بازی با بارسلونا تمجید کردند، اما تونی کروس معتقد است رئال نمایش خوبی در این دیدار ارائه نداده است.

او در پادکستش در مورد ال‌کلاسیکو گفت:«راستش ال‌کلاسیکو بازی خوبی نبود. هر دو تیم خوب بازی نکردند. اگر واقعاً خوب بازی می‌کردیم می‌توانستیم آنها را ۴-۰ شکست دهیم. من از اینکه بازی را بردیم خوشحالم و جشن بزرگی گرفتیم اما به‌نظر من می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و پیروزی بهتر را به‌دست بیاوریم.»

برخی از هواداران در فضای مجازی حق را به تونی کروس داده‌اند. چراکه رئال در مقابل بارسلونا با ثبت گل‌های قابل انتظار ۲.۳۴ دو موقعیت بزرگ گلزنی را از دست داد و همین نشان می‌دهد که آنها می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

دیگر خبرها

  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس