Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:06:18 GMT

رول‌بادمجان و سبزیجات + دستور تهیه

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۷۰۷۹

رول‌بادمجان و سبزیجات + دستور تهیه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم طرز تهیه رول‌بادمجان و سبزیجات را به شما آموزش دهیم.با ما همراه باشید.

بیشتربخوانید

طرز تهیه آش خشکبار

مواد مورد نیاز
بادمجان....... ۲ عدد درشت

نمک و فلفل..... به میزان لازم

تخم مرغ همزده ......۲ عدد

ادویة مخلوط...... به میزان لازم

آرد.... به میزان لازم

قارچ ریز خرد کرده .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

....۵۰۰ گرم

هویج رنده کرده...... ۵ عدد

سیر له کرده ....۴ حبه

فلفل دلمه‌ای قرمز، ریز خرد کرده.... ۱ عدد

سس مایونز.... ۳-۴ قاشق سوپخوری

برگ کاهو برای تزئین.... به میزان لازم

گوجه فرنگی مینیاتوری برای تزئین..... به میزان لازم

روش‌تهیه

بادمجان‌ها را از درازا، ورقه‌ای ببرید. مراقب باشید که برش‌ها خیلی نازک نباشد! آن‌گاه رویشان نمک بپاشید و به مدت تقریبی یک ساعت کنار بگذارید. سپس آن‌ها را با هولة کاغذی آشپزخانه خشک کنید. حالا تخم‌مرغ‌ها و ادویه را با هم مخلوط کنید و ورقه‌های بادمجان را ابتدا در آرد و بعد در تخم‌مرغ بغلتانید. اینک بادمجان‌ها را در سینی چربکرده بچینید و هر طرف آن‌ها را به مدت تقریبی ۱۰ دقیقه، در فر گرم کرده با دمای ۱۸۰ درجة سانتیگراد برشته کنید. همچنین می‌توانید آن‌ها را در تابه سرخ کنید. اکنون اندکی روغن در تابة مناسبی بریزید و قارچ را در آن، همراه با نمک و فلفل روی حرارت تند اجاق تفت دهید. آن‌گاه هویج، سیر و فلفل دلمه‌ای را نیز بیفزائید و پیوسته آن را هم بزنید تا هویج قدری نرم شود. اکنون تابه را از روی حرارت بردارید و سس مایونز را به مواد درون تابه افزوده و مخلوط نمائید. حالا از این مخلوط، روی ورقه‌های بادمجان بگذارید و آن را رول کنید. حالا رول‌های بادمجان را برای پذیرائی، در ظرف مناسبی قرار دهید و با برگ کاهو و گوجه‌فرنگی مینیاتوری بیارائید.

یادآوری: ادویة مخلوط ترکیبی از؛ یک قاشق چایخوری زردچوبه، یک دوم قاشق چایخوری پودر سیر و یک قاشق چایخوری نمک دریا است.

خواص بادمجان

بادمجان یکی از صیفی جاتی است که در تمام فصول سال وجود دارد و بر خلاف تصوراتی که آن را بی خاصیت

می‌داند سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی است. بادمجان خواص دارویی فراوانی دارد. بادمجان قطعاً یک هدیه از طرف مادر طبیعت است، زیرا فواید سلامتی و تغذیه‌ای بسیاری برای انسان‌ها فراهم می‌کند.

منبع: شور و شیرین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی آشپزی ایرانی میزان لازم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهران رجبی: اگر تودل‌برو نبودم همه جا نبودم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهران رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، اظهار داشت: در هر جمعی بگو و بخند خوبی دارم، هیچ وقت تلخ نبودم. فکر می‌کنم اگر مهران رجبی تو دل برو نبود همه جا نبود. چون دوستش دارند و همه جا او را دعوت می‌کنند، تصورم این است و اصلا هم نمی‌خواهم شکسته‌نفسی کنم.

وی تصریح کرد: بگو بخند دارم، مگر این‌که دعوایی شود و رگ تلخی‌ام بیرون بزند. این را تهیه‌کننده‌ها و کارگردان‌ها می‌دانند و اگر سوال کنند همه را می‌گویم، اگر کسی را در فیلمی استفاده کرده‌اند ولی فضا را خراب کرده است دیگر از او استفاده نمی‌کنند؛ کارها را خوب انجام دادیم و یک بار هم پیش نیامده که در عمر بازیگری‌ام طلبم را از تهیه‌کننده‌ای با غُر زدن بگیرم.

دستمزدهایم معقول است

بازیگر ویلای ساحلی(کیانوش عیاری ۱۴۰۱) درباره دستمزدهایش گفت: دستمزدهایی که می‌گیرم خوب، استاندارد و معقول است، اما پیش آمده که دستمزدم از پروژه‌ای را بعد از دو و نیم سال گرفته‌ام. فقط شاید اگر مقداری دیر شود به تهیه‌کننده بگویم کار تو توهین‌آمیز است. بچه‌های ۶ساله هم اگر دعوا کنند بدتر از این را می‌گویند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896977

دیگر خبرها

  • ببینید | غذا دادن به یک خرس غولپیکر توسط مرد روس با قاشق
  • طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)
  • این دستور پخت مرغ زعفرانی را از دست ندهید 
  • مهران رجبی: اگر تودل‌برو نبودم همه جا نبودم
  • پیشگیری از مسمومیت غذایی
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • طرز تهیه کوکی زنجبیلی، ترد و خوشمزه (فیلم)
  • نماهنگ «دختر سمپاد»
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • سوپ جو دوسر بهترین گزینه برای وعده های کم کالری