Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،حامد ویسکرمی،مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان  اظهار کرد: همزمان با شب عید نوروز مرحله‌ای دیگر از رزمایش کمک مؤمنانه برگزار و ۱۰ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان استان توزیع شد.
او با تشریح فعالیت‌های این ستاد، بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با توجه به اینکه برخی از خانواده‌ها با شیوع این بیماری دچار آسیب شدند، بسته‌های معیشتی را تهیه و در بین آن‌ها توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان تصریح کرد: برای تهیه این بسته‌های معیشتی بالغ بر سه میلیارد و ۷۰۰ میلون تومان هزینه که این بسته‌ها توسط ۱۲۰ گروه جهادی در سراسر استان توزیع شد.
ویسکرمی اضافه کرد: طی یک سال گذشته ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان ۱۷۰ هزار بسته معیشتی را تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرده است.
او از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان خبر داد و گفت: در آستانه سال نو ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۳۰ زندانی جرائم غیر عمد مالی را از زندان آزاد کرد تا در شب عید این افراد در کنار خانواده حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام در لرستان توزیع بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اجرای پویش‌های مختلف با مشارکت داوطلبان هلال احمر از توزیع بسته‌های معیشتی توسط هلال احمر به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مازندران، غلامعلی فخاری در جمع خبرنگاران گفت: تهیه و توزیع بیش از 5 هزار سبد معیشتی در قالب پویش هلال رحمت از سوی داوطلبان هلال‌احمر مازندران در نوروز 1403 رقم خورد.

وی به بهره مندی 20 هزار نفر از اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: این سبد‌های معیشتی به ارزش 46 میلیارد ریال بود و در فرایند تهیه و توزیع اقلام معیشتی 750 نفر از خیران و داوطلبان مشارکت داشتند.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران تصریح کرد:  در طرح نوروزی امسال شاهد همکاری و هماهنگی داوطلبان و خیرین عضو هلال‌احمر مازندران بودیم و با اجرای پویش بشردوستی 194 داوطلب مشارکت کردند که با جمع آوری یک میلیارد و 455 میلیون ریال کمک‌های مردمی اجرا شد.

فخاری با تاکید بر اینکه  طرح نیابت با مشارکت 131 نفر داوطلب و  پویش مرهم زائر با مشارکت 186 نفر داوطلب انجام شد خاطرنشان کرد: پویش مروجین سلامت هم با مشارکت 95 داوطلب اجرا شد و با اجرای طرح غربالگری سلامت که طی آن 185 نفر داوطلب مشارکت کردند، از دیگر برنامه‌های اجرا شده حوزه داوطلبان هلال‌احمر مازندران در ایام تعطیلات امسال بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران یادآور شد: مشارکت داوطلبان هلال‌احمر مازندران در طرح نوروزی بیش از 102 میلیارد ریال بود که از این میزان 44 میلیارد ریال در حوزه جوانان و 8 میلیارد ریال در حوزه امدادونجات بوده است.

وی تصریح کرد: امسال در اجرای طرح نوروزی 1758 نفر روز خیرِ داوطلب و 857 دستگاه روز خودروی داوطلبی با 7472 ساعت فعالیت داوطلبانه مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای
  • نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم به کمک نیازمندان شتافتند
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی