Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@05:36:43 GMT

تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی در ۴۰ روستای دودانگه ساری

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۷۶۰۰

تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی در ۴۰ روستای دودانگه ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهربانی و همدلی این روزها تمامی ندارد به‌طوری‌که مهربانان در کنار توزیع بسته‌های عیدانه به فکر تدارک بسته‌های کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان هستند.

شور و شوق وصف‌ناپذیر کمک‌های مومنانه حتی به روستاهای استان نیز رسیده که همین موضوع امیدواری را در دل مردم بیشتر کرده که حتی در سخت‌ترین شرایط این مردم هستند که در کنار همنوعان خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی‌اصغر عباسی فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: به‌مناسبت عید نوروز ۱۸۵ بسته مومنانه بین نیازمندان منطقه توزیع شده است.

وی به تداوم طرح شهید سلیمانی در ۴۰ روستای منطقه دودانگه ساری گفت:  تاکنون ۴۰ روستای منطقه دودانگه ساری در قالب این طرح قرار گرفتند که همچنین نیز تداوم دارد و بقیه روستاها نیز انجام خواهد شد.

فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری بیان کرد: در قالب این طرح علاوه بر ویزیت، دارو، کمک‌های مومنانه و سایر مسائل روستاییان نیز تامین می‌شود که همچنان ادامه دارد. 

 

عباسی یادآور شد: ۱۲۰ نفر اعم بسیجیان و جهادگران در قالب طرح شهید سلیمانی در روستاهای محروم دودانگه درحال فعالیت هستند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: علی اصغر عباسی منطقه دودانگه ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد

رئیس هیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند گفت: در این دوره از مسابقات تیم مینی فوتبال شهید رسانه الله مراد نادری روستای تکه در دیدار فینال با نتیجه ۲ بر ۱ تیم شهید سهرابی را بردو تیم شهید پیرزادی با نتیجه ۳ بر ۱ در ضربات پنالتی تیم کانون هلال احمر را برد.

ترکاشوند گفت: در مسابقه دو صحرانوری به ترتیب در رده نونهالان و نوجوانان تیم شهید نادری با کسب ۴۰۰ امتیاز اول شد تیم کانون هلال احمر با کسب ۳۰۰ امتیاز دوم شد و تیم شهید سهرابی و پیرزادی با کسب ۲۵۰ امتیاز به صورت مشترک سوم شدند .

او گفت: در مسابقات دارت که ۲۰ نفر شرکت داشتند تیم شهید نادری با ۳۵۰ امتیاز اول شد تیم کانون هلال احمر دوم شد و تیم شهید پیرزادی سوم شد.

رئیس هیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز به صورت صبح و بعد از ظهر برگزار و در پایان با دادن مدال کاپ و هدایایی از برترین‌ها تقدیر و نفرات برتر به مسابقات استانی بازی‌های بومی و محلی معرفی شدند.

 ترکاشوند گفت: این مسابقات با کمک پایگاه بسیج کانون فرهنگی و هنری مساجد دهیاری و شورای اسلامی بخش مرکزی وهیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند و اداره ورزش و جوانان نهاوند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • تداوم اجرای طرح سفیران ۱۲۵ در مدارس یزد
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری