Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری   در حاشیه بازدید از محور"بجنورد- شیروان" و کلانتری چناران شهر گفت : به شکر خدا یکی از توفیقاتی که نصیب بنده و همکارانم شده است همین خدمت رسانی به مردم عزیز و شریف در سطح کشور است.

بیشتر بخوانید 

۲۵۰ تیم پلیس خراسان شمالی در طرح نوروزی به خط شدند

او با اشاره به اینکه کارکنان پلیس به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مردم عزیز هستند، افزود: در طرح نوروزی امسال ۲ هزار و ۶۰۰ نفر نیرو و همچنین ۲۰۰ واحد گشت پیاده، خودرویی و موتوری فعال و آماده خدمت رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه خدمت به مردم بسیار ارزشمند است، گفت : همراهی و همکاری مردم عزیز با پلیس و توجه آنان به توصیه‌های و هشدار‌های پلیسی، باعث می‌شود تا حوادث و جرائم کمتر شود.

سردار مظاهری با بیان اینکه استان خراسان شمالی به عنوان با الرضا (ع) سالیانه در این ایام محل تردد بیش از ۲۰ میلون جمعیت است، لذا انتظار ما از مردم این است که با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

 او  با اشاره به اینکه خدا را شاکریم از ابتدای شروع طرح نوروزی تا کنون هیچ گونه تلفات جاده‌ای نداشتیم، یاد آور شد: با بررسی‌های انجام شده تردد در ورودی استان ۵۶ درصد و در خروجی‌های استان نیز ۵۱ درصد افزایش داشته و همین امر می‌طلبد تا رانندگان احتیاط لازم را داشته باشند تا خدای ناکرده شاهد هیچگونه حوادث تلخ نباشیم.

سردار مظاهری با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی تمام پرسنل انتظامی استان که با جان و دل برای امنیت و آرامش مردم پای کار هستند، افزود: امید واریم تا این خدمت و این تلاش دلسوزانه که به مردم عزیز در حال انجام است مورد رضایت پروردگار قرار گرفته باشد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در کنار تمام اقداماتی که انجام می‌شود مردم عزی نیز باید همواره یاریگر ما باشند، گفت: در این ایام برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ها نیز توصیه می‌شود تا شهروندان هشدار‌ها را جدی بگیرند.

او  با تاکید بر اینکه امنیت بسیار مطلوبی در سطح استان برقرار است افزود : خدا راشاکریم که سرقت‌های مسلحانه، طلافروشی و .. به صفر رسیده و فقط سرقت‌های خرد کمی نگران کننده است که اگر شهروندان به توصیه‌های و هشدار‌های پلیس توجه کنند قطعا امنیت پایدار تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان شمالی افزایش تردد خراسان شمالی مردم عزیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد

 استان خراسان شمالی، رویشگاه گونه‌های متنوع و منحصر بفرد گیاهان دارویی و خوراکی است که طرفداران بسیاری هم دارد؛ چریش، یکی از این سبزی‌های مطبوع و خوشمزه کوهی است.

هر بوته گیاه چریش چندین برگ دارد که مانند سبزی تره قسمت انتهایی آن در غلافی سفیدرنگ پیچیده شده است.

گیاه چریش در فصل بهار در همه سبزی فروشی‌ها عرضه می‌شود مردم خراسان شمالی بخصوص روستاییان با استفاده از این گیاه آشی موسوم به آش چریش و نانی به نام نان چریشی درست می‌کنند.

آش چریشی مخلوطی از حبوبات، بلغور و گیاه چریش است و نان چریشی نیز با استفاده از خمیر، زردچوبه، سیب زمینی، پیاز، روغن حیوانی و گیاه چریش در تنور پخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • اجرای «طرح نور» هوشمند می‌شود!
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد