Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، معاون اول رییس جمهور مهمترین مسئله کشور را تولید دانست و گفت: دولت برای تحقق شعار سال با تمام ظرفیت پای کار است.

اسحاق جهانگیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت بعد از زلزله شهرستان دنا مصوبه‌ای برای بازسازی مناطق زلزله‌زده این شهرستان به تصویب رساند تا مشکلات مردم در این منطقه کمتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: سال 99 برای همه مردم سخت بود و فشار تحریم و کرونا معیشت مردم را به سختی گرفتار کرد  و‌ مردم نگرانی‌ها داشتند.

جهانگیری بیان کرد: می‌خواستم روز نخست سال جدید به استان کهگیلویه و بویراحمد بیایم تا بازدیدی از پیشرفت کار داشته باشیم اما بنا به دلایلی به امروز موکول شد و پایان امروز جلسه‌ای در رابطه با زلزله خواهیم داشت.

وی بیان کرد: از طرف دولت اعلام می‌کنم از این لحظه تا کامل شدن خانه‌های مردم زلزله‌زده آنها را تنها نخواهیم گذاشت.

جهانگیری ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد استان دارای پتانسیل بالایی است و شرایط مطلوبی برای توسعه دارد که امروز در زمینه مسائل زیربنایی صحبت خواهیم کرد و امیدوارم موانع پیش روی توسعه این منطقه از کشور برطرف شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره با نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری گفت: دولت با تمام ظرفیت پای کار بوده تا این شعار محقق شود و مهمترین مسئله کشور تولید در بخش‌های مختلف است.

جهانگیری افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های نفت خیز کشور محسوب می‌شود و دارای بزرگترین میادین نفتی است و ظرفیت بزرگی برای پیشرفت و توسعه دارد.

پربیننده ترین خبرخوش برای رانندگان دارای جریمه معوقه حداقل سطح دستمزد جدید قطر اعلام شد مطالبات فرهنگیان واریز شد هشدار هواشناسی: طوفان در راه است جولان کرونا در تهران +فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی گفت: نامگذاری امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده، در هیچ یک از ایام نباید فراموش شود و مسئولان باید روش‌های مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید را تبیین کرده و زمینه تشویق و تهییج مردم برای مشارکت در این امر مهم را فراهم کنند.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی محلی برای سیاست گذاری در راستای تحقق شعار سال است و مدیران اقدامات لازم برای تحقق این امر مهم را بررسی کردند تا به صورت مصوبه ابلاغ شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به عملیات «وعده صادق» هم گفت: این عملیات در نوع خود بی نظیر بود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد که هیمنه رژیم صهیونیستی، خیالی باطل است.

وی افزود:باید اقدامات تمهید شده برای بهبود وضعیت سلامت در کشور و ارتقای شاخص‌های سلامتی اقشار مختلف در دستور کار جدی شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه با ابراز نگرانی از کم تحرکی بخش قابل توجهی از جامعه افزود: رقم ۷۹ درصدی ذکر شده در این خصوص در کشور قابل قبول نیست و باید برای تحرک بیشتر اقشار مختلف تلاش زیادتری صورت گیرد.

گفتنی است؛ مباحث فرهنگی مربوط به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم»  بررسی «سند برنامه ارتقای فرهنگ سلامت» مصوبه هشتصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور مورخ ۱۳‏/۴‏/۱۴۰۲ جهت اجرایی سازی آن در استان t تشریح سند ترویج فرهنگ ورزش همگانی توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان، و بررسی اولویت‌های فرهنگی سال ۱۴۰۳ از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری : صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد