Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@11:19:51 GMT

آزادی ۹ زندانی در ممسنی

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۹۱۸۱

آزادی ۹ زندانی در ممسنی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ۹ زندانی جرائم غیرعمد و مالی با مشارکت مردم نیک‌اندیش و انجمن حمایت از زندانیان، امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب و ریاست زندان شهرستان  ممسنی با اهدای کمک های نقدی  به آغوش خانواده خود بازگشتند.

همچنین یک هزار بسته معیشتی با مشارکت گروه‌های جهادی و خیران شهرستان ممسنی در ایام نوروز میان خانواده های نیازمند زندانیان  شهر ممسنی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه های جهادی آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۲ زندانی زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان

ایسنا/زنجان مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان از آزادی ۲۲ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال به همت مردم خیر و نیکوکار خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین بنیادی امروز (چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ۲۲ زندانی آزاد شده در این مدت ۲ نفر خانم و سرپرست خانوار بودند که به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند، اظهار کرد: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۹ نفر از این زندانیان در استان آزاد شدند که یک نفر از آنها خانم و سرپرست خانوار بود.

بنیادی با بیان این که تعداد زندانیان مالی و غیرعمد طی سال شناور است، تصریح کرد: ابتدای ماه مبارک رمضان امسال ۱۱۷ نفر زندانی در استان داشتیم که مشمول طرح آزادسازی بودند.

وی عنوان کرد: هم اکنون ۹۵ نفر از این مددجویان در انتظار کمک خیرین و مردم نوعدوست هستند تا به کانون خانواده خود بازگردند.

بنیادی گفت: سال گذشته به همت خیرین ۲۶۵ نفر از زندانیان مشمول این طرح در استان آزاد شدند و از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون نیز بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال برای این امر در استان جمع‌آوری شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۷ زندانی در قزوین
  • آزادی ۳۴۷ زندانی مالی در استان اردبیل
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آزادی ۲۲ زندانی زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • آزادی ۸ زندانی با کمک خویی‌ها
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه