Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@20:51:57 GMT

بازدید رئیس قوه قضائیه از مرز دوغارون

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۹۳۶۱

بازدید رئیس قوه قضائیه از مرز دوغارون

رئیس قوه قضائیه از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس قوه قضائیه به منظور رفع موانع تولید و صادرات کشور و استفاده از ظرفیت های دستگاه قضائی در این راستا، در سفری از پیش اعلام نشده به استان خراسان رضوی از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برچسب ها: رئیسی ، قوه قضائیه ، بازدید ، منطقه ویزه ، اقتصادی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیسی قوه قضائیه بازدید منطقه ویزه اقتصادی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر کراچی پاکستان به‌ مناسبت سفر رئیسی تعطیل می‌شود

رسانه‌های پاکستانی روز یکشنبه گزارش کردند که به مناسبت بازدید سید ابرهیم رئیسی، رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران از شهر «کراچی» در روز سه شنبه، این شهر تعطیل خواهد بود.

به گزارش شبکه خبری «سما تی‌وی» ادارات دولتی، شرکت‌ها و موسسات آموزشی در تاریخ مذکور بسته خواهند بود.

برنامه سفر رئیسی شامل بازدید از «محمد علی جناح» بنیانگذار پاکستان است. علاوه بر این، گزارش شده است که رئیس جمهور پاکستان ضیافت شامی را به افتخار رئیس جمهور ایران برگزار می‌کند. انتظار می‌رود سفر رئیسی موجب تقویت روابط ایران و پاکستان و تقویت همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله تجاری، امنیتی و تبادلات فرهنگی شود. با توجه به اینکه کراچی قطب مهم اقتصادی و فرهنگی در منطقه است، تعطیلات رسمی بر اهمیت این سفر دیپلماتیک و تاثیر آن بر امور شهر تاکید می‌کند.

 انتظار می‌رود تدابیر امنیتی شدید در سراسر کراچی حین بازدید رئیس جمهور ایران به اجرا گذاشته شود. در آستانه سفر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران به پاکستان وزارت امور خارجه این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد که این اولین سفر یک رئیس دولت خارجی به پاکستان پس از انتخابات در ۸ فوریه خواهد بود. رئیس جمهور ایران را هیاتی بلندپایه متشکل از وزیر امور خارجه و سایر اعضای کابینه، مقامات ارشد و هیات بزرگ تجاری همراهی خواهند کرد. در این بیانیه آمده است که رئیسی با «شهباز شریف»، نخست وزیر، «آصف علی زرداری»، رئیس جمهور، «یوسف رضا گیلانی»، رئیس سنا و «ایاز صدیق»، رئیس پارلمان دیدار خواهد کرد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • چرا رئیسی مسئولیت کار‌های خود و دولتش را قبول نمی‌کند؟
  • چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • این شهر پاکستان به خاطر بازدید رئیسی تعطیل شد
  • شهر کراچی پاکستان به‌ مناسبت سفر رئیسی تعطیل می‌شود
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از پاکستان پیام‌آور صلح و دوستی برای ۲ کشور است