Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@14:19:35 GMT

بازداشت ۱۱ داعشی در نینوا

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۹۸۸۷

بازداشت ۱۱ داعشی در نینوا

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المعلومه، دستگاه امنیتی عراق از دستگیری ۱۱ عنصر داعشی در استان نینوا واقع در شمال عراق خبر داد.

این دستگاه امنیتی بیان کرد یکی از تروریست‌ها پیشتر به عنوان مبارز در «دیوان الجند» کار می‌کرده است و بقیه آن‌ها در در «دیوان الغنائم و الحسبه» مسئولیت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تروریست‌ها به جنایت علیه مردم و شرکت در جنگ علیه نیرو‌های عراقی اعتراف کردند.

نیرو‌های عراقی در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را اعلام کردند، اما عناصر این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند. نیرو‌های عراقی برای مقابله با این عناصر پراکنده عملیاتی با نام «ثار الشهدا» را شروع کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات عراق گروه تروریستی داعش الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی

کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان «اسرائیل هیوم» اعلام کرد کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی شده است.

 منابع رسانه‌ای اعلام کردند تظاهراتی گسترده مقابل دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده که خواستار توقف جنگ و نسل‌کشی علیه غزه بودند، برگزار شده است.

 خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که 133 نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند.

چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین!تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزهتجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد
  • حقایق نسل‌کشی غزه با صدور احکام بین‌المللی علیه نتانیاهو آشکارتر می‌شود
  • جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • ارمنستان از دیوان لاهه خواست پرونده تبعیض نژادی باکو علیه ایروان را رد کند
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰