Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران؛ مصطفی داننده- دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت گفته است:« همکاران ما نگران افزایش موارد (کرونا) با افزایش سفرها هستند. فقط از یک استان از ۴۹ نمونه ۲۹ نمونه ویروس جهش یافته بود.»

جا دارد به وزیر بهداشت که روزها و شب‌های پرکار را هم سپری می‌کند، بگوییم که ما هم نگران بودیم و انتظار داشتیم شما به عنوان فرمانده مبارزه با کرونا، سفر رفتن در نوروز را لغو کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرکس در اواخر سال سخت 99 در مورد محدودیت‌های نوروزی از من سوال می‌کرد، به او می‎گفتم که با توجه به گسترش کرونای جهش یافته به احتمال زیاد همچون نوروز گذشته، سفر نخواهیم داشت.

با کمال تعجب اما سفرها لغو نشد و فقط حضور در برخی از شهرها ممنوع شد. این تصمیم یعنی سلام دوباره به کرونا و قرمز شدن بسیاری از شهرها.

 وزیر بهداشت شده است مثل کسانی که خانه کاهی در مسیر باد ساخته‌اند. معلوم است که این خانه را یک باد کوچک با خود خواهد برد چه برسد به طوفان!

شما به جای امروز باید قبل از آغاز نوروز نگران وضعیت قرمز شهرها می‌شدید و از بحران احتمالی جلوگیری می‌کردید. خوب است شما خود اهل درمان هستید و می‌دانید مهم‌ترین شعار آنها، پیشگیری بهتر از درمان است. کاش پیشگیری می‌کردید و اجازه نمی‌دادید امروز همه نگران کرونا باشیم.

بارها نوشتیم و گفتیم که مردم از شرایط کرونایی خسته شده‌اند و از هر فرصتی برای رهایی از این شرایط استفاده می‌کنند. وقتی به عنوان ستاد ملی کرونا، سفر کردن را محدود نمی‌کنید، این پیام را به مردم منتقل می‌کنید که شرایط عادی است و آنها می‌توانند به سفر بروند.

لطفا داستان مقصر جلوه دادن مردم را تمام کنید و نگران تصمیم‌های خود باشید. اگر آمار بالا برود، مردم مقصر درجه دو هستند و شما و کسانی که اجازه دادید سفر رفتن آزاد باشد باید پاسخگوی بالارفتن آمار باشید.

این آه و ناله کردن را تمام کنید و به جای آن در زمان و مکان درست، بهترین تصمیم را بگیرید. تصمیم درست نمی‌گیرید و بعد از اینکه کار از کار گذشت، لب به گلایه می‌گشایید و می‌گوید که مدیر کل مرده شور خانه هستید!

جالب‌ترین قسمت ماجرا این است که در تهران بعد از ساعت 9 شب اگر با وسیله نقلیه خود در خیابان باشید، جریمه می‌شوید ولی به راحتی از همان تهران می‌توانید به شمال بروید و بخوانید که « خاطرات شمال محاله یادم بره»

در پایان باید یک نکته ساده را به وزیر محترم بهداشت و ستاد ملی کرونا یادآوری کنم. نگران شدن را به ما بسپارید و شما تصمیم درست بگیرید. اگر هم ما نگران باشیم و هم شما، مشکلی از مشکلات کشور حل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: دانشگاه علوم پزشکی جهرم: ویروس کرونا این توانایی را دارد که در بدن مخفی بماند/ به طور میانگین فاصله زمانی بین ابتلای اول تا دوم حدود ۶ تا ۹ ماه است ابتلای 29 نفر به کرونای انگلیسی در ایرانشهر سیستان و بلوچستان فروردین 99/ کرونا، مردمان و کادر درمان لینک کوتاه: asriran.com/003Fwj

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز تجاری منطقه آزاد قشم به مثبت ۳۱۳ میلیون دلار رسید

تین نیوز

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تراز تجاری منطقه آزاد قشم در سال ۱۴۰۲ به مثبت ۳۱۳ میلیون و ۳۱۹ هزار دلار رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن رضایی فر امروز ۳۰ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول سال گذشته بیش از ۵۰۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار صادرات و صادرات مجدد در منطقه آزاد قشم صورت گرفته است.

رضایی فر افزود: از این میزان بیش از ۳۹۹ میلیون و ۶۲۵ هزار دلار مربوط به عملکرد حوزه صادرات از محل تولید در منطقه آزاد قشم به خارج از کشور است.

به گفته وی همچنین در طول سال گذشته، بیش از ۱۰۵ میلیون ۶۷۵ هزار دلار صادرات مجدد در این منطقه آزاد انجام شده است.

رضایی فر با اشاره به واردات قطعی ۱۹۱ میلیون و ۹۸۱ هزار دلاری در طول سال گذشته، افزود: تراز تجاری منطقه آزاد قشم در سال ۱۴۰۲ به مثبت ۳۱۳ میلیون و ۳۱۹ هزار دلار رسید.

وی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲ میزان صادرات از محل تولید به خارج از کشور و صادرات مجدد نسبت به سال پیش از آن به ترتیب ۹۶ و ۱۵۸ درصد رشد داشته است.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مشتقات نفتی، شمش روی، کلینکر سیمان، ماهی خشک، سیگار و ادکلن مهمترین محصولات صادراتی این منطقه را تشکیل می دهند.

رضایی فر در پایان خاطرنشان کرد: اصلی ترین شرکای تجاری منطقه آزاد قشم در طول سال گذشته کشورهای امارات متحده عربی، عمان، سومالی، قطر، هنگ کنگ، عراق و سریلانکا بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به مثبت ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • نتانیاهو : تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • وزیر خارجه انگلیس: اسرائیل تصمیم گرفته به حمله ایران پاسخ بدهد
  • وزیر خارجه انگلیس: اسراییل تصمیم به اقدام علیه ایران گرفته
  • ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است