Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس کشور گفت: حوادث ترافیکی نسبت به سال قبل افزایش ۶۵ درصدی داشته است.

پیر حسین کولیوند در برنامه ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهوری، اظهار کرد: حوادث ترافیکیِ طرح نوروزی ۱۴۰۰ در مقایسه با سال گذشته چند برابر شده است و همین امر ما را نگران می‌کند. همچنین تعداد مراجعات به مراکز اورژانس تهران در مقایسه با سال گذشته به غیر از موارد کرونایی دو برابر شده است و این امر بیانگر این است که باید کنترل بیشتری در این حوزه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین خاطر نشان کرد که تعداد مراجعات به علت بیماری کووید ۱۹ به اورژانس تهران، تقریبا مشابه سال گذشته و حتی کمتر است.

کولیوند در عین حال گفت: تا کنون گزارش حادی از عارضه افرادی که واکسن کرونا زده‌اند نداشتیم. البته مواردی بود که افراد گزارش تب داده بودند که مشاوره پزشکی دریافت کردند، اگرچه این موارد توسط تیم مراقبتی مرتب پیگیری می‌شود.

به گفته رئیس اورژانس کشور، تیم اورژانس، درمان و خدماتی کشور با آمادگی خوب و تمام توان در خدمت مردم هستند و همچنین مطابق با نظرسنجی‌ها ،رضایت بانوان از خدمات تیم عملیات ویژه بانوان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: ۳۰ درصد دانشجویان فوریت‌های پزشکی را  بانوان تشکیل می دهند و این تیم توانسته است در بسیاری از ماموریت‌هایی که برای بانوان خاص است کمک کند. همچنین تیم مشترک خانم و آقا در موارد درون سازمانی و برون سازمانی با یکدیگر مشارکت داشته‌اند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره هواشناسی نیشابور گفت: در فروردین امسال ۳۶میلیمتر بارش باران باریددر حالیکه میزان بارش باران در فروردین سال گذشته ۶ میلیمتر بود.
مهدی بلوکی  گفت: امسال ۸۳ درصد افزایش بارندگی نسبت به سال گذشته و ۱۲ درصد کاهش بارندگی نسبت به میانگین دراز مدت داشتیم.
وی افزود: در سال زراعی از مهر ۱۴۰۲ تا فروردین ۱۴۰۳، ۱۳۹ میلیمتر بارش باران داشتیم که میزان بارش سال گذشته در همین بازه زمانی ۱۰۸ میلیمتر بود و میانگین بارش دراز مدت در مدت مشابه۱۸۷ میلیمتر بود. 

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • ترس بازار از افزایش دامنه نوسان؟
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)