Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس برای ساختن یک آکادمی قدرتمند نیاز به امکانات سخت افزاری زیادی دارد

ناراحتی ابراهیم شکوری و جعفر سمیعی از نتایج تیم های پایه باعث شد تا آن ها وعده ساماندهی تیم های پایه در سال 1400 را بدهند.

به گزارش طرفداری، تیم های پایه پرسپولیس به لحاظ نتیجه نتوانتس عملکرد قابل قبولی داشته باشد. موضوعی که باعث شد تا هم شکوری از وضعیت تیم های پایه ابراز نارضایتی کند و هم جعفر سمیعی در نشست خبری آخر سال خود به این موضوع اشاره کرده و اعلام کند برنامه های زیادی برای تقویت آکادمی تیم های پایه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین گام اما به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس باید برای اسکان بازیکن های تیم های پایه برای ساخت یک خوابگاه اقدام کند.

سال گذشته بازیکنان تیم های پایه وضعیت مناسبی به لحاظ ساماندهی نداشتند. بخشی از بازیکن ها در محلی که حسن خان محمدی با هزینه شخصی در درفشی فر ساخته بود اسکان پیدا کردند که البته درنهایت با مخالفت روبرو شد و در اولتیماتومی چند روزه قرار شد این بازیکنان از این محل منتقل شوند و برخی بازیکنان دیگر نیز در خانه استیجاری که باشگاه برای بشار رسن تدارک دیده بودند اسکان پیدا کردند که البته گویا قرارداد آن خانه هم به پایان رسیده است. از این رو سمیعی برای این که اولین گام را برای داشتن یک آکادمی درست برداشته باشد، در پی ساختن یک خوابگاه مستقل و البته در شان و اندازه های باشگاه پرسپولیس است.

پس از ساخت و تجهیز خوابگاه باشگاه پرسپولیس می تواند وارد مقوله های دیگری از جذب بازیکن طراز اول و استعدادهای درخشان گرفته تا پرداخت درست و به موقع حق و حقوق بازیکنان و مربیان تیم های پایه شود.

حال باید دید سمیعی و شکوری در ادامه راه چه تدابیری را برای تقویت تیم های پایه درنظر خواهند داشت.

اخبار داغ 

برترین های قرن با شهاب عزیزی خادم: تابع نظر جمع هستم؛ پروژه منتخب قرن سبب توجه به سرمایه های فوتبال می شود دانشگر در ابتدای تمرینات نه، اما بر می گردد! اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت الگری: بازگشت به یوونتوس؟ پیرلو خوب کار می کند؛ اینتر می تواند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد بارسلونا دارای بیشترین تنوع گلزنان در بین 5 لیگ معتبر اروپا در فصل 21-2020 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم های پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس گران‌تر از استقلال در فرابورس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی از واگذاری ۵۱ درصد از سهام هر یک از شرکت‌های باشگاه استقلال و پرسپولیس خبرداد. قیمت پایه ۵۱ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در فرابورس که روز ۱۱ فروردین واگذار می‌شود، ۲،۱۱۶ میلیارد تومان و قیمت پایه ۵۱ درصد از سهام باشگاه استقلال که روز ۲۱ فروردین واگذار می شود ۱،۸۵۰ میلیارد تومان خواهد بود.
---
امسال کدام خودرو‌ها نیازمند معاینه فنی هستند؟ سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفته: براساس قانون خودرو‌های شخصی از زمان تولید به مدت چهارسال از انجام معاینه فنی معاف هستند. در فروردین امسال خودرو‌های تولید داخل فروردین ۱۳۹۹ و ماقبل و خودرو‌های وارداتی مارس ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند.
---
خیابان‌ها خلوت است، بیشتر مراقب باشید! سرهنگ شریفی رییس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران درباره یکی از اصلی‌ترین دلایل تصادفات در ایام نوروز میگه:
تصویر
---
و پارکینگ فرودگاه مهرآباد همچنان پر است. با توجه به پر شدن فضای پارکینگ خودرو مسئولان فرودگاه از مسافران خواستند، برای سهولت دسترسی به فرودگاه، به جای خودروی شخصی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای راه اندازی اولین آکادمی گردشگری خوراک غرب کشور در کرمانشاه
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • پرسپولیس گران‌تر از استقلال در فرابورس
  • قیمت سرخابی‌ها اعلام شد؛ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • سهام پایه سرخابی‌ ها برای واگذاری اعلام شد
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس برای واگذاری اعلام شد
  • سهام پایه سرخابی ها برای واگذاری اعلام شد
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • گزارش اولین تمرین امسال پرسپولیس