Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:29:59 GMT

رییس پلیس آگاهی ناجا: میزان کشف سرقت در کشور ۷۱ درصد است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۰۴۹۴

رییس پلیس آگاهی ناجا: میزان کشف سرقت در کشور ۷۱ درصد است

به گزارش ایرنا، سردار محمد قنبری روز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: با تلاش نیروی انتظامی، میانگین سرقت در کشور ۷۱ درصد بوده که این میزان در استان کردستان ۷۸ درصد است.

وی با بیان اینکه ۹۸ درصد جرایم در کشور جرایم عادی است، اضافه کرد: نیروی انتظامی با تمام توان از امنیت و آسایش مردم دفاع می‌کند و در این زمینه با کسی تعارف ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه کردستان یکی از امن‌ترین استان های کشور است، افزود: این استان باوجود داشتن مرزهای حساس با کشورهای همسایه و تلاش دشمنان در ناامن جلوه دادن آن، یکی از استان‌های امن و کم جرایم کشور است.

فرمانده انتظامی کردستان نیز در این دیدار مبارزه قاطع و بی امان با عناصر قاچاق کالا را از ماموریت های مهم انتظامی استان در سال گذشته عنوان کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۸ درصد رشد داشته است .

سردار علی آزادی با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی کشف مواد مخدر در سال ۹۹، اظهار داشت: طی این مدت بیش از سه هزار و ۴۰۰ نفر از عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و بیش از یک هزار معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.

برچسب‌ها کردستان سرقت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس آگاهی ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سرقت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کردستان سرقت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس آگاهی ناجا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس