Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه درگذشت والده مدیرکل کارگزینی قضات را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری دانشجو، امین‌حسین رحیمی با صدور پیامی درگذشت والده جناب آقای دکتر مهدی ناصری دولت‌آبادی را تسلیت گفت.

 

پیام تسلیت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به شرح زیر است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا‌لله و انا الیه راجعون

 

جناب آقای دکتر مهدی ناصری دولت‌آبادی

 

مدیرکل محترم کارگزینی قضات

 

ضایعه درگذشت والده مکرمه جناب عالی موجب تألم و تأثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای آن بانوی فاضله رحمت و مغفرت و علو درجات و برای شما بازماندگان محترم صبر و اجر و سلامتی مسألت دارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تسلیت قوه قضائیه منابع انسانی درگذشت والده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود از علمای بنام اهل سنت استان کرمانشاه چهارشنبه شب در سن 91 در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت.
 
مرحوم ماموستا ملااحمد فخری از سال 58 تا سال گذشته امام جمعه جوانرود بود که به علت کهولت سن استعفا و به جای وی ماموستا سیدمحمد محمدی به عنوان امام جمعه این شهرستان منصوب شد.
 
طبق اطلاعیه بیت این عالم اهل سنت، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم ماموستا ملااحمد فخری امروز پنجشنبه در جوانرود برگزار می‌شود و قرار است در زادگاهش روستای «یاری» به خاک سپرده شود.
 
گفتنی است که مرحوم ماموستا فخری فرزند ملاعبدالله متولد سال ۱۳۱۲ در روستای «یاری» جوانرود است.
 
آن مرحوم با وجود علاقه شدید به تحصیل تا سال ۱۳۲۲ به دلیل مشکلات خانواده و منطقه ادامه تحصیل نداد و پس از آن تا سال ۴۴ در محضر اساتید شیخ محمد سعید و شیخ عطا از نقشبندی و حاج ملامحمد زاهد ضیائی علوم سطوح را به پایان رسانده و اجازه افتاء و تدریس را در خدمت استادان ملاعبدالمجید دولت آبادی و حاج ملا خالد مفتی زاده حاکم شرع کردستان به دست آورد و تا سال ۵۸ در روستای یاری و از آن تاریخ تا حال در شهر جوانرود سکونت گزیده و تدریس علوم دینی و امامت نماز جمعه این شهر را بر عهده داشت.
 
مرحوم ماموستا فخری نسخه کوچکی درباره طلاق ثلاثه دارد که در دست بعضی از روحانیون هست و حدود هزار خطبه عربی با ترجمه فارسی نیز نوشته است. همچنین دیوان شعری به زبان‌های کُردی ، فارسی و عربی سروده و تخلص شعری وی (مه ینه ت بار) است.
 
بسیاری از ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه با صدور پیام هایی درگذشت است عالم برجسته اهل سنت را تسلیت گفتند.
 
ماموستا ملامحمد محمدی؛ امام جمعه شهرستان جوانرود با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری آورده است:
 
ارتحال عالم ربانی، اسوه زهد و تقوی، جناب حاج ماموستا ملا احمد فخری امام جمعه فقید شهرستان جوانرود را خدمت جامعه اسلامی ، همشهریان گرامی ، مردم شریف اورامانات بویژه مردم محترم شهرستان جوانرود و جامعه روحانیت و شاگردان ایشان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
 
شخصیت علمی و عرفانی و خدمات شایان علمی و سیره عملی آن بزرگوار بیش از چندین دهه از عمر شریف و تولید علم که از ایشان به یادگار مانده است خود بیانگر منزلت این روحانی عزیز است ، ایشان در طول سالیان متمادی در سنگر امامت جمعه شهر جوانرود خدمات شایانی انجام داده و همواره در این راستا عمر شریف خود را صرف نمودند.
 
اینجانب و شورای روحانیت و اعزه علماء شهرستان جوانرود ، فوت ایشان را تسلیت گفته و برایشان اجر جزیل و برای بازماندگان صبر جمیل از درگاه ایزد منان خواستاریم.
 
ماموستا ملامحمد محمودی؛ امام جمعه شهرستان روانسر نیز با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری به بیت این عالم اهل سنت و مردم شهرستان جوانرود، آورده است:
 
خبر درگذشت استوانه دین، مجاهد عابد و ‌باتقوا، مرحوم‌حاج ماموستا ملا احمدفخری امام‌جمعه فقید شهرستان جوانرود ،موجب تالم و تاسف بسیار اینجانب گشت.
 
این عالم ربانی سراسر عمر با برکت خویش را صرف آموزه های الهی ، ترویج اسلام ناب محمدی و در مسیر آرمان های نظام، انقلاب و تقریب و وحدت بین امت اسلام قدم برداشت در طول سالهای متمادی منشا خدمات بسیاری در زمینه های فرهنگی، علمی و دینی برای مردم منطقه بودند.
 
اینجانب و شورای روحانیت وجامعه روحانیت شهرستان روانسر درگذشت آن شخصیت بزرگوار را به مردم شریف شهرستان جوانرود و منطقه اورامانات، و تمامی جامعه اهل سنت استان و به ویژه خانواده معزا تسلیت عرض نموده و برای آن عالم جلیل القدر علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل از خداوند متعال خواستاریم.
 
شایسته است مردم‌ اورامانات، این عالم ربانی را با بدرقه با شکوه به خانه ابدی و جوار ربوبی همراهی نموده و زحمات ایشان را بیش از پیش قدر بشناسند.
 
ماموستا ملاعادل غلامی؛ امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین و ماموستا ملارشید ثنایی؛ امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب نیز همچنین با صدور پیام مشترکی درگذشت امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفتند.
 
در متن پیام تسلیت ماموستایان ثنایی و غلامی آمده است:
 
رحلت عالم فاضل و مجاهد مخلص مرحوم جنت مکان حاج ماموستا ملااحمد فخری رحمه الله؛ امام جمعه اسبق جوانرود به بیت مکرم آن مرحوم و شاگردان و مردم متدین آن شهرستان تسلیت عرض می نماییم.
 
خدمتگذاری صادقانه در بخشهای مختلف و امامت جمعه و تربیت شاگردان و اعمال خالصانه و حسن خلق و تواضع از ویژگیهای اخلاقی آن عالم فاضل و مجاهد مخلص بود.
 
رحمت واسعه و غفران الهی برای آن عالم فاضل از خداوند متعال مسئلت می نماییم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت