Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در نخستین ارتباط ویدئوکنفرانسی در سال جدید، با مرکز اورژانس تهران، بیمارستان امام رضا(ع)مشهد، بیمارستان رازی اهواز و بیمارستان شریعتی تهران تماس برقرار کرد و با تبریک فرارسیدن سال جدید در جریان آخرین وضعیت خدمات‌رسانی بخش بهداشت و درمان کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور در این تماس های تصویری با تاکید بر اینکه دولت همیشه قدردان کادر درمان کشور است و از مسوولیت سنگینی که بر دوش این بخش قرار دارد، آگاه است، گفت: بخش سلامت و پزشکی کشور جزو افتخارات ایران است و از عرصه‌هایی است که می‌تواند در سطح منطقه‌ای و جهانی رقابت کند.

دکتر روحانی با بیان اینکه بخش درمان کشور برای سلامت مردم به ویژه در مقابله با ویروس کرونا از جان خود مایه گذاشتند، گفت: امیدوارم در ایام عید نوروز، دید و بازدید مردم و سفرها موجب تشدید بیماری و خستگی مضاعف کادر درمان کشور نشود.

رئیس جمهور اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم در بخش سلامت و بهداشت و درمان را بسیار برجسته و غیرقابل مقایسه با دولت‌های گذشته دانست و گفت: دولت تدبیر و امید در بخش بیمه همگانی، ساخت بیمارستان، تامین تجهیزات پزشکی و ارتقای بخش بهداشت و درمان با دولت‌های گذشته قابل مقایسه نیست و در این دولت تعداد تخت‌های بیمارستانی بیش از سه برابر و تخت‌های بخش آی.سی.یو 2.5 برابر افزایش یافته است.

دکتر روحانی تاکید کرد: دولت همه توان خود را برای بخش بهداشت و درمان به کار گرفته و باز هم به کار خواهد گرفت البته زبان از بیان وسعت فداکاری کادر درمان عاجز است اما با همه توان در خدمت این عزیزان خواهیم بود ضمن اینکه مردم ایران نیز قدردان کادر درمان کشور هستند.

در این ارتباط ویدئوکنفرانسی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس اورژانس کشور، روسای بیمارستان‌ها و همچنین روسای علوم پزشکی مشهد ، جندی شاپور اهواز و تهران گزارشی از فعالیت‌های کادر درمان در یک سال گذشته و به ویژه در ایام تعطیلات عید نوروز ارائه کردند و با ابراز خرسندی از روند نزولی شیوع ویروس کرونا بر تداوم خدمات رسانی به مردم تا کنترل کامل این بیماری تاکید کردند.

در این ارتباط تصویری همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه در دوره دولت تدبیر و امید 4 بیمارستان در استان خراسان رضوی احداث شده است خواستار مساعدت در تکمیل بیمارستان 540 تختخوابی مشهد مقدس شد که دکتر روحانی نسبت به انجام آن در کمترین زمان ممکن قول مساعدت داد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: بهداشت و درمان کادر درمان درمان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در مرکز گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت استان با شرکت در این اجتماع، ضمن محکوم کردن شدید نقض فاحش قوانین اخلاقی و انسانی از سوی رژیم صهیونیستی، اقدام مؤثر، قاطع و فوری دولت‌های اسلامی و نهاد‌های حقوقی و بین‌المللی در توقف این جنایات وحشیانه و ضدانسانی و مجازات آمران، عاملان و حامیان این فجایع را خواستار شدند.

آنها همچنین تاکید کردند: جنایات رژیم صهیونیستی، حقانیت ملت فلسطین در توسل به مقاومت به عنوان حق مشروع آنان علیه اشغالگری را بیش از پیش اثبات کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

یک هفته است که بیمارستان شفاء در غزه به همراه بیماران، کادر درمان و آوارگان فلسطینی به ویژه زنان و کودکانی که به آنجا پناه برده‌اند، در محاصره شدید ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی است.

تا کنون ۱۸۰ تن از بیماران، زخمی ها، کادر درمان و آوارگان فلسطینی محاصره شده در این بیمارستان به سبب یورش و جلوگیری از ورود اقلام ضروری غذایی و درمانی، جان خود را از دست داده‌اند و افراد باقی‌مانده نیز در خطر هستند.

گزارش‌های تکان دهنده و هولناکی نیز درخصوص شکنجه، هتک حرمت و کشتار زنان محبوس در این بیمارستان نیز منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • اعدام ۲۰۰ آواره فلسطینی در بیمارستان الشفا
  • پلمب ۳۱۲۳ مرکز به دلیل تخلفات از آغاز طرح سلامت نوروزی/ بستری ۵۴۸ هزار و ۳۴۸ نفر در بیمارستان
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • انجام ۱۸۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • هشدار بازرسی به زیرمیزی گرفتن پزشکان در کردستان
  • اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در مرکز گلستان