Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@22:45:06 GMT

آدمکشی به خاطر زخم زبنا در جشن عروسی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۰۹۹۲

آدمکشی به خاطر زخم زبنا در جشن عروسی کرمانشاه

مردی که مراسم عروسی و به بهانه زخم زبان شنیدن از جوانی 35 ساله وی را مقابل منزلش به ضرب گلوله به قتل رسانده بود بازداشت شد.

قاتل فراری 38 ساله در یکی از نقاط حاشیه ای کرمانشاه توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد قتل در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری ۳۸ ساله در یکی از نقاط حاشیه ای کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

قتل جوان کرمانشاهی مقابل خانه اش

سرهنگ آمویی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب قتل اعتراف و عنوان کرد چندی پیش با مقتول در یک مراسم عروسی درگیری لفظی پیدا کرده و از او زخم زبان شنیده است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه خاطرنشان کرد: فرد قاتل در ادامه اعترافات خود عنوان کرد پس از ترک عروسی و از آنجایی که کینه مقتول را به دل گرفته بودم با مراجعه به منزل و برداشتن یک قبضه سلاح کلاشینکف به نزدیکی منزل این شخص رفتم و او را به رگبار بسته و متواری شدم.

وی همچنین از کشف اسلحه قاتل خبر داد و گفت: پس از معرفی قاتل دستگیر شده به مرجع قضائی و صدور حکم بازداشت، این شخص برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

سرهنگ آمویی در پایان و با ابراز تاسف از وقوع این حادثه و لزوم کنترل خشم های آنی، گفت: مطمئنا افزایش سعه صدر و قدرت تحمل می تواند از وقوع بسیاری حوادث ناگوار این‌چنینی جلوگیری کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا زخم زبان قاتل دستگیر قتل کلاشینکف اخبار حوادث قتل جوان کرمانشاه زخم زبان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مرد دختر تجاوز بیمارستان فیلم عکس همخوابی مادر جوان پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

سردار سلمانی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6081389

دیگر خبرها

  • آزرده خاطر شدن رانندگان از وضعیت نامناسب جاده‌ای در ۷ کیلومتری کرمانشاه + فیلم
  • وقوع حادثه امنیتی در مقابل سفارت ایران در پاریس / عامل ناامنی دستگیر شد
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد