Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعه 26 مارس برابر با 6 فروردین فینال جام حذفی قطر برگزار می شود، جامی که فینالش همزمان با فیفا دی است و به همین دلیل ملی پوشان نمی توانند تیم های باشگاهی شان را همراهی کنند

شبی که شجاع خلیل زاده همراه بازیکنان الریان با پیروزی مقابل الغرافه به فینال جام حذفی قطر رسید، حسرت این را می خوردیم که یک شب قبل السیلیه با رامین رضاییان با شکست سنگین 3 بر صفر مقابل الوکره حذف شده و نمی توانیم در فینال جام حذفی قطر شاهد تقابل دو ایرانی باشیم اما حالا که با رای فدراسیون فوتبال قطر، تیم رامین رضاییان به جای الوکره راهی فینال شده، زمان برگزاری بازی نهایی به گونه ای است که باز هم یکی از دو ایرانی حاضر در این دو تیم قطری غایب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش طرفداری، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی قطر ابتدا الوکره 3 بر صفر السیلیه را شکست داد و سپس الریان مقابل الغرافه به برتری رسید و قاعدتا باید الریان و الوکره فینال را برگزار می کردند اما با اعتراض باشگاه السیلیه به حضور غیر قانونی یک بازیکن تعویضی در تیم الوکره که نامش در لیست این جام وارد نشده بود اما دقایقی برای تیمش در نیمه نهایی بازی کرد، الوکره بابت این تخلف 3 بر صفر بازنده شد و السیلیه به فینال جام حذفی رسید.

 حالا در بازی نهایی، السیلیه که رامین رضاییان را در اختیار دارد روز جمعه 6 فروردین 1400 برابر با 26 مارس 2021 به مصاف الریان می رود.

 الریان قطر در این دیدار به احتمال فراوان شجاع خلیل زاده را در اختیار نخواهد داشت. شجاع خلیل زاده که به تیم ملی ایران دعوت شده طبق قانون فیفا باید در فیفا دی جاری در اردوی تیم ملی ما باشد.

 البته شاید لورن بلان فرانسوی که در آخرین بازی الریان مقابل الغرافه از شجاع در نقش مدافع راست استفاده کرد، بخواهد برای حفظ خلیل زاده و بهره گرفتن از او در بازی فینال با فدراسیون فوتبال ایران نامه نگاری کند و شجاع را بعد از بازی 6 فروردین برای حضور در بازی ایران و سوریه که دهم فروردین ماه در آزادی برگزار می شود به ایران بفرستد اما طبق قانون خلیل زاده باید از فردا سوم فروردین در اردوی تیم ملی ایران باشد. 

 به گفته نزدیکان فدراسیون فوتبال تا این لحظه هیچ نامه ای مبنی بر ورود با تاخیر شجاع خلیل زاده به فدراسیون نرسیده و این بازیکن طبق برنامه قبلی از فردا در تمرین تیم ملی شرکت می کند. در نقطه مقابل، رامین رضاییان که فعلا به دلایل غیر فنی حق حضور در اردوی تیم ملی را ندارد، می تواند در فینال جام حذفی برای السیلیه به میدان برود. او در بازی نیمه نهایی مقابل الوکره هدر ترکیب اصلی تیمش بازی کرد.

 جام حذفی قطر در قیاس با جام امیر این کشور که به صورت حذفی برگزار می شود، اهمیت چندانی ندارد و السد و الدحیل هم با نفرات ذخیره خود در این تورنمنت به میدان رفته بودند.

اخبار داغ 

برترین های قرن با شهاب عزیزی خادم: تابع نظر جمع هستم؛ پروژه منتخب قرن سبب توجه به سرمایه های فوتبال می شود دلخوری فغانی از صحبت های فیروز کریمی؛ با نام او یاد قهرمانی پاس در آسیا می افتم! اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تنش در رختکن یوونتوس؛ آندره آ پیرلو خطر اخراج را حس می کند / ادعای لا استامپا غیر رسمی؛ ژابی آلونسو سرمربی جدید مونشن گلادباخ 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال جام حذفی قطر شجاع خلیل زاده رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پورتو از ساعت 22:45 امشب در ورزشگاه دو دراگائو مسابقه برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال را مقابل ویتوریا گیمارش انجام می‌دهد و امیدوار است مثل بازی رفت که موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد، این بار هم نمایش موفقی داشته باشد و فینالیست شود، اما نکته مبهم برای ترکیب اژدها در این دیدار حضور مهدی طارمی است.

مهدی طارمی آخرین بار در هفته پانزدهم لیگ برتر پرتغال مقابل چاوز حضور در ترکیب پورتو را تجربه کرده بود و پس از جام ملت‌های آسیا دیگر شانس رسیدن به جمع 11 نفر اصلی باشگاهش را به دست نیاورد که بعید نیست امشب این طلسم پس از چهار ماه در دیدار جام حذفی برابر ویتوریا گیمارش شکسته شود.

طارمی در دیدار رفت جام حذفی مقابل ویتوریا گیمارش فرصت بازی به دست نیاورد، اما 10 روز قبل در مسابقه لیگ برتری برابر همین تیم به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که امشب ممکن است به ترکیب برسد.

ستاره ایرانی پورتو که تجربه گلزنی و پاس گل مقابل ویتوریا گیمارش را دارد، امیدوار است پس از چهار ماه دوباره به ترکیب تیمش برسد و در بازی امشب فرصت درخشش و گلزنی دوباره پیدا کند.

طارمی در مسابقه اخیرشان در لیگ برتر پرتغال که از ابتدای نیمه دوم مقابل فامالیکائو به زمین رفت، موفق به گلزنی شد و انگیزه زیادی دارد که امشب هم این کار را برای فینالیست شدن تیمش در جام حذفی انجام بدهد ولی همه چیز بستگی به نظر سرخیو کونسیسائو دارد.

کونسیسائو روز گذشته در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ویتوریا گیمارش در خصوص غیبت اوانیلسون و احتمال بازگشت طارمی به ترکیب عنوان کرد: باید بینیم چه اتفاقی می‌افتد. من هیچ‌وقت قبل از بازی اسامی بازیکنان شروع کننده را نمی‌گویم و در شروع بازی این مورد را می‌بینید. من این بازیکنان را در دسترس دارم و بستگی به استراتژی بنده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم