Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@18:42:58 GMT

مسافران 72 ساعت وقت دارند از خوانسار و گلپایگان خارج شوند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۱۲۴۷

مسافران 72 ساعت وقت دارند از خوانسار و گلپایگان خارج شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، ایوب درویشی ظهر امروز در ستاد مشترک بیماری کرونای شهرستان گلپایگان و خوانسار اظهار داشت: دو شهرستان گلپایگان و خوانسار از نظر بیماری کرونا به ترتیب در وضعیت قرمز و نارنجی متمایل به هشدار قرار دارند که ورود مسافران نوروزی به دو شهرستان سبب افزایش بیماری کرونا شده است که امروز در ستاد کرونا برای دو شهرستان تصمیماتی اتخاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان افزود: طبق بررسی ستاد کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف دو شهرستان گلپایگان و خوانسار ۴۰ درصد کاهش یافته است که ضرورت دارد اتحادیه‌ها نظارت بیشتر و اصناف نیز دقت لازم انجام دهند، با وجود بروز بیماری کرونای انگلیسی خطر بیشتری مردم را تهدید می‌کند که ضروری است اصناف نسبت به رعایت پروتکل‌ها حساسیت بیشتری نشان دهند.

وی با بیان اینکه گروه‌های شغلی دو، سه و  چهار تعطیل و گروه شغلی یک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشکلی برای فعالیت ندارند، گفت: تردد مسافران به دو شهرستان و نیز تردد در شب ممنوع و در صورت تخلف جریمه اعمال می‌شود، مسافرانی که به شهرستان گلپایگان و خوانسار سفر کردند طبق طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا ظرف ۷۲ ساعت  مهلت دارند که از دو شهرستان خارج شوند.

درویشی با بیان اینکه برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا، طرح شهید سلیمانی با قوت و شدت بیشتری اجرا شود،گفت: شبکه بهداشت و درمان دو شهرستان‌ نیز تست رفیع بیماری کرونا را افزایش دهند تا افراد در معرض بیماری شناسایی و قرنطینه شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان متذکر شد: رنگ‌بندی شهرستان‌ها که ناشی از غفلت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است بر مبنای تعداد بستری شدگان بیماران کرونایی مشخص می‌شود، پروتکل‌های بهداشتی باید به صورت مستمر رعایت شود و اشتراکاتی بین دو شهرستان گلپایگان و خوانسار وجود دارد که نیاز به اجرای محدودیت‌ها در ورودهای دو شهرستان است.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی در اختیار صنوف خسارت دیده‌ توزیع می‌شود،  گفت:البته باید پس از ریشه کن شدن بیماری جبران خسارت برای اصناف به صورت ویژه انجام شود.

انتهای پیام/63071/آ 30/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماری اصفهان مدیریت منابع انسانی شهرستان گلپایگان و خوانسار پروتکل های بهداشتی رعایت پروتکل ها بیماری کرونا دو شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی آزمون سراسری ۱۴۰۳ امروز (پنج شنبه، ۳۰ اردیبهشت) با حضور مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد،

علی اکبر فامیل کریمی، رئیس مرکز حراست وزارت علوم با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار کرد: در مقابله و برخورد با دشمن هنر این است که بتوانی راهبرد دشمن را برهم بزنی و امروز با وجود قدرت‌های برتر جهانی این امر قابل تکرار نیست.

وی ادامه داد: بعضی موضوعات امنیت ملی از ابتدا مشخص است مانند موضوعاتی که در گرو سازمان‌های امنیتی و نظامی است و از ابتدا محرمانگی و طبقه بندی در آن لحاظ می‌شود و تعاریف و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. بخش دیگری از موضوعات امنیت ملی که در جامعه امروز رخ داده به صورت بالقوه می‌تواند امنیت ملی باشد و از ابتدا در ابن حوزه قرار نمی‌گیرد.

وی با ارائه مثالی گفت: موضوعاتی مثل امنیت غذایی، امنیت سایبری از این مقوله است که امروز در امنیت ملی مهم‌ترین حوزه امنیت غذایی و امنیت سایبری است.

 کریمی یاداور شد: یک موضوع سوم در حوزه امنیت ملی وجود دارد و آن مقوله‌ای مانند کنکور است که از ابتدا در حوزه امنیت ملی قرار ندارد و در ذهن و افکار عمومی نیز اینطور تلقی نمی‌شود، اما وقتی به کل فرایند دوباره نگاه می‌کنیم، می‌تواند در این حوزه قرار گیرد و خانواده‌ها بای اطمینان خاطر داشته باشند که امنیت کنکور حفظ می‌شود.

وی با اشاره به دستگاه‌های تصمیم‌گیر در حوزه کنکور گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه رصد بر کنکور را برعهده دارد، شورای امنیت کشور (شاک) از نیرو‌های مختلف خود برای حفظ امنیت کنکور استفاده می‌کنند. همچنین در وزارت علوم یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در طول سال آزمون سراسری است.

رئیس مرکز حراست وزارت علوم در ادامه به ۵ پروتکل (دستورالعمل) در برگزاری کنکور گفت: این پروتکل‌ها در فرایند یکساله اجرا می‌شوند و طبقه بندی در هر کدام از ان‌ها باید رعایت شود. پروتکل اول آزمون سازی است که ۲۴ محور برای آن تعریف شده و هر کدام شامل ده‌ها فعالیت است، پروتکل دون قرنطینه سوالات است که دقیق‌ترین فعالیت‌ها طی آن صورت می‌گیرد، پروتکل سوم چاپخانه تا مخزن نگهداری سوالات و پروتکل‌های چهارم و پنجم از مخزن‌های اصلی به فرعی و از فرعی به مخل سوالات است.

فامیل کریمی گلوگاه اصلی تقلب را فضای مجازی سر جلسه آزمون دانست و افزود: با کنترل فضای سایبری تقلب در این زمان به حداقل رسیده و ممکن است به صفر هم برسد.

وی در پایان تاکید کرد: سازوکار دقیق برگزاری کنکور با انحراف روبرو نمی‌شود ولی ممکن است ایراد‌های کوچکی رخ دهد و دشمن با اختلال در فضای روانی مردم اعتماد آنها را کاهش دهد.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • اینفوگرافیک | تکمیل تونل خوانسار و راه های دسترسی به آن
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم