Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار کرد: طی طرح نوروزی امسال دو فقره تصادف فوتی در جاده‌های استان به وقوع پیوست که در این تصادفات سه نفر فوت کردند.

سرهنگ محمدباقر توفیقی‌نیا، امروز دوشنبه دوم فروردین به رسانه‌های گروهی گفت: ترافیک خودروها در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی امروز روان و عادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حال حاضر تردد خودروها در محورها روان و در دو روز گذشته نیز شاهد ترافیک سنگین نبودیم.

به گزارش ایسنا، جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی تصریح کرد: رانندگان در صورت لزوم سفر در صورت خستگی استراحت کنند و ضمن رعایت سرعت مطمئنه حین رانندگی با خودروی جلویی فاصله طولی مناسب داشته باشند تا دچار حادثه نشوند.

توفیقی نیا بیان کرد: رانندگان در هر زمان احساس خستگی و خواب آلودگی کردند بلافاصله در محلی توقف و با استراحت کوتاه و تغییر وضعیت ادامه مسیر بدهند. اصراری بر رانندگی طولانی مدت و یکنواخت و بدون توقف نداشته باشند و زمان بیشتری برای سفر در نظر بگیرند.
 
وی یادآور شد: با استفاده از دوربین‌های مکانیزه ثبت تخلف و تیمهای گشتی پلیس به صورت قاطع با تخلفات رانندگی در جاده‌ها برخورد می‌شود و اعمال جریمه و نمره منفی گواهینامه در تخلفات حادثه ساز نیز همزمان انجام خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نوروز تصادف خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف رانندگی با سه فوتی در ماکو

بر اثر برخورد بین دو دستگاه پژو سواری ۴۰۵ که صبح امروز در ورودی شهر ماکو روی داد، سه نفر از سرنشینان خودرو‌های سواری در دم جان باختند.

در این سانحه یک نفر هم مصدوم و با تلاش نیرو‌های امدادی به بیمارستان فجر ماکو منتقل شد.

سرهنگ محمد نژاد رئیس پلیس راه ماکو علت این سانحه را بی مبالاتی از سوی یکی از رانندگان سواری پژو ۴۰۵ به علت تجاوز به چپ از خط وسط محور اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود
  • سهم عجیب ۹۶ درصدی رانندگان با تجربه در تصادفات! / رانندگان تازه کار سهم صفر درصدی در تصادفات نوروزی داشتند!
  • سهم افراد در تصادفات رانندگی مشخص شد
  • پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگی‌شان گذشته
  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت
  • پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگیشان گذشته
  • نوگواهینامه ها نقش کمتری در تصادفات دارند!
  • تاثیر اعتمادبه‌نفس کاذب رانندگی بومی در وقوع تصادف
  • تاثیر اعتمادبه‌نفس کاذب رانندگی بومی در وقوع تصادف/ نوگواهینامه‌ها نقش کمتری در تصادفات دارند
  • تصادف رانندگی با سه فوتی در ماکو