Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ شرق با اشاره به ادامه اجرای طرح محدودیت های تردد شبانه کرونایی در البرز گفت: بیش از ۵۲۹ هزار راننده متخلف در البرز جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ علامعلی شرق» در جمع خبرنگاران با اعلام ادامه محدودیت های کرونایی در البرز با توجه به شرایط زرد گفت: طرح منع تردد شبانه در البرز همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در البرز افزود: در جریان اجرای طرح محدودیت های تردد که از نخستین روز آذرماه سال گذشته در البرز مقرر شده است ۵۲۹ هزار راننده متخلف جریمه شده اند. 

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت مقررات بهداشتی و اجرایی ستاد کرونا بیان کرد: خوشبختانه بیش از ۸۰ درصد از مردم البرز خود را به رعایت مقررات متعهد می دانند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز خطاب به اصناف و شهروندان خاطرنشان کرد: ضروری است شهروندان به گونه ای برنامه ریزی های لازم را انجام دهند که مشمول ترافیک و جریمه نباشند. 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعلام محدودیت های کرونایی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود

به گزارش همشهری آنلاین، حمید برادران؛ سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران اظهار کرد: جهت بهبود عملکرد تقاطع‌ها، نوسازی و بهینه‌سازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در فاز اول کابینت جدید چراغ راهنمایی در تقاطع بهبودی ـ ستارخان نصب شده است که علاوه بر افزایش کیفیت، مواردی از جمله حذف و ساده‌سازی برخی تجهیزات منصوبه، تغییر ریل‌بندی جهت نظم‌دهی به کابل‌ها، تغییر و بهینه‌سازی کلید پلیس از آنالوگ به دیجیتال، فیکس کردن و عدم لرزش کنترلر، ... به آن اضافه شده است.

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران تصریح کرد: در فاز دوم با کاهش بردهای خروجی کنترلر و استفاده از انتقال سیگنال از طریق دیتا به جای برق مستقیم، هزینه‌های نصب و نگهداری به شدت کاهش خواهد یافت.

برادران با بیان اینکه بیش از ۵۲۰ تقاطع مجهز به کنترلر هوشمند چراغ راهنمایی در طی ۳۰ سال گذشته توسط شرکت کنترل ترافیک تهران نصب شده است، گفت: به دلایل مختلف از جمله برخورد وسایل نقلیه، تخریب و استفاده مستمر فرسوده شده و از طرفی نیز در طی این سال‌ها از مسیر تکنولوژی عقب مانده و تغییر چندانی نداشته‌اند.

کد خبر 846031 منبع: تسنیم برچسب‌ها راهنمايى و رانندگى شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود
  • امروز و فردا تردد در کندوان مشکلی ندارد