Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی امروز دوم فروردین‌ماه در نخستین برنامه سال ۱۴۰۰ خود با حضور در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد بر مزار فرماندهان شهید دفاع مقدس کاوه، چراغچی، برونسی، حسینی محراب و دیگر شهدای دوران دفاع مقدس حاضر شد و علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان قدس رضوی سپس با حضور بر مزار پاک شهیدان مدافع حرم، ترور و حادثه تلخ منا، ضمن قرائت فاتحه به ارواح مطهر این شهیدان گران‌قدر، یاد و خاطره سرداران شهید شوشتری، نظر نژاد (بابا نظر)، توسلی (ابوحامد) و دیگر مجاهدان راه حق را گرامی داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی همچنین بر مزار آیت‌الله میرزا جواد آقا تهرانی و آیت‌الله سید مهدی‌ عبادی‌ حضور یافت و با قرائت فاتحه، برای این علما و عارفان وارسته رحمت واسعه الهی مسئلت کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: تولیت آستان قدس رضوی حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی ادای احترام به مقام شهدا شهدای دفاع مقدس مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، این آستان از بین فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه‌ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های محدود، به شرط داشتن شرایط لازم برای گذراندن دوران خدمت نظام وظیفه (دوره اعزام ۰۱/۰۶/۱۴۰۳)، سرباز امریه می‌گیرد.    علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از شرایط به وبگاه khedmat.razavi.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ادای احترام باشگاه لیورپول به سالگرد تراژدی تاریخی هیلزبورو / عکس
  • اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی
  • واکنش شیخ حسین انصاریان به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • حسین انصاریان درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل: دعاهایمان مستجاب شد
  • حسین انصاریان درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل : دعاهایمان مستجاب شد
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد
  • تشکر مردم مشهد از رزمندگان سپاه
  • درهای بهشت زهرا(س) باز شد؛ تجمع مردمی بر سر مزار شهید تهرانی مقدم
  • محوریت ری در تصمیم احتمالی تقسیم کشوری مورد توجه کارشناسان باشد
  • اکران تصاویر شهدای ارتش در قاب مفاخر سطح شهر