Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@21:47:23 GMT

ترافیک نیمه‌سنگین در ۳جاده شمالی

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۲۱۵۴

ترافیک نیمه‌سنگین در ۳جاده شمالی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت:‌ گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس در سراسر کشور حاکی از ترافیک نیمه‌سنگین در سه محور منتهی به شمال کشور است و بر این اساس در آزادراه تهران شمال در محدوده تونل ۱۳ تا سه راهی شهرستانک، مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس در محدوده‌های گرماب و نساء و مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده پلور، ترافیک نیمه سنگین و در حال حرکت گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد:‌ در دیگر محورهای کشور تردد به آرامی در حال انجام بوده و مشکل یا گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی در جاده‌های کشور نیز گفت: طبق گزارش‌ها بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان گیلان وجود دارد و در دیگر محورها پدیده جوی خاصی گزارش نشده است.

پربیننده ترین حداقل سطح دستمزد جدید قطر اعلام شد هشدار هواشناسی: طوفان در راه است خبرخوش برای رانندگان دارای جریمه معوقه اسم‌های دخترانه و پسرانه پرطرفدار سال ۹۹ احتمال وقوع سیل برای ۵استان کشور

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترافیک جاده ای برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بیشترین حجم ترافیک مربوط به مسیر مشهد- چناران است.   سرهنگ حسین میش مست افزود: در مسیر آزادراه شهیدشوشتری نیز ترافیک پرحجم است.   وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته هفت فقره تصادف جرحی با ۱۱ مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان رخ داده است.

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران؛ از سفر به این مناطق کشور پرهیز کنید
  • مسافران از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند/ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه