Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه تیم امداد هلال‌احمر شاهرود حوالی ساعت ۱۴:۲۵ بعدازظهر یکشنبه توانست پیکر فرد گرفتار در معدن واقع در منطقه پشت کوه شاهوار معدن رجمه نو را پیدا کند، ابراز داشت: با توجه به اینکه این معدن در مرز استان‌های سمنان و گلستان قرار دارد و به علت انسداد این مسیر در محدوده استان گلستان، تیمی متشکل از چهار نفر از امداد کوهستان ابر شاهرود به منطقه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه از قرار معلوم یک کارگر معدن دچار حمله قلبی شده بود و تیم‌های امداد و نجات گلستان به دلیل برف و کولاک امکان دسترسی به منطقه را نداشت، افزود: تیم کوهستان پایگاه جنگل ابر با بهره‌گیری از دسترسی به‌وسیله امداد هوایی اورژانس شاهرود عازم منطقه می‌شوند که متأسفانه فرد موردنظر فوت کرده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه از تاریخ ۳۰ اسفند تا پایان روز دوم فروردین هلال‌احمر به هفت حادثه رانندگی در محورهای استان امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: مهم‌ترین حادثه این سه روز اخیر برخورد دو پراید در محور گرمسار-سمنان بود که به مرگ سه نفر منتهی شد و در مابقی حوادث نظیر واژگونی‌ها و تصادفات مصدومان توسط اورژانس یا هلال‌احمر به مراکز درمانی انتقال یافتد.

محمدخانی بابیان اینکه در حال حاضر تیم‌های عملیاتی در پایگاه‌های امداد و نجات در ۱۴ نقطه استان پای‌کار حضور دارند، تصریح کرد: درمجموع ۱۷۰ امدادگر آموزش‌دیده استان سمنان برای مقابله با انواع حوادث در آماده‌باش کامل هستند.

وی بابیان اینکه سه آمبولانس و ۱۲ خودرو برای این ایام در حالت آماده‌باش بحران قرار دارند، افزود: طرح امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از ۲۵ اسفند ٩٩ آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ١۴٠٠ ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5174417

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر سمنان عملیات امداد و نجات ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا نوروز خطبه های نماز جمعه بوشهر عکس استانها گرگان انتخابات 1400 ایلام شیراز تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اردبیل هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در محور خوی_چایپاره، واژگونی خودروی باری گزارش شد.
 
وی افزود:امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی گفت:در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصدومین به مرکز درمانی اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور خوی-مرند
  • اجساد ۳ جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • حادثه رانندگی در محور مرگنلر _ چایپاره
  • حادثه رانندگی در محور ارومیه_سلماس
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده
  • حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره